Arizonapie Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Eg såg du hadde fikset jekkefester! korleis ser dine ut underifra? har du ny kanal ?
ibocan92 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 må si disse bilene e34 har dårlig med solide jekkepunkter:( noen som vet om beste stedet å jekke opp e34 på? uten å bøye metall såklart:)
AHellem Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Arizonapie; Har ikke ny kanal... har bare kappet opp litt gulv og sveiset nytt + litt forsterkning opp mot siden under døren som vist på bildene kommer med bilder nå snart i en oppdatering jeg holder på med! ikke gode bilder underifra da... ganske dekket med tectyl og drit... Ibocan92; ja er veldig lite jekkepunkter her :/ da den var ny var det sikkert litt fler hehe jeg har brukt selve rammebjelkene under, og fulgt godt med på at de ikke har bøyd seg eller tatt skade av det... fant ut det er det beste stedet... men må ha en litt lang jekk da! og om den er veldig senket, må du sikkert kjøre den opp på noe treklosser Update kommer straks!
AHellem Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Da var jeg endelig ferdig med gulvrust! Har satt inn igjen teppene og allt er godstemning. Siste økten bestod av å bare etterfuge litt i sveiseskjøtene, og å smøre på med tykk ekkel tectyl. kommer det vann gjennom her no, så skal jeg suge allt opp med sugerør! Har fått cruiset en del i helgen i finværet og det meste er på stell med bilen kjøremessig! den går reint og fint og er helt kjørbar. men noe er det alltid, så bruker ikke den mye enda! her er problemene med understell og drivverk: *slark i styresnekke (må bare strammes til litt, så tror jeg den er grei) *oljelekkasje fra diffen (blir mest sannsynlig byttet snart i en orginal diff, men skal eventuellt fylle litt olje mens jeg venter.) Noen som vet hvilken olje som brukes på disse diffene???? *lite hull i eksosen et sted... (får se om det kan tettes eller sveises) *litt dårlige dempere og fjærer.(blir vel byttet ut når det er penger til det ) Noen som vet om noen senkesett med TUV som har en hyggelig prislapp????? Her er noen bilder fra de siste dagene Helt ferdig gulv på passasjersiden: Helt ferdig gulv på førersiden: Endelig lagt inn teppet! Midlertidig plassering av de nye sparkepanelene MASSE tectyl Godbilene mine!
TheIronic Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Strålende jobb på interiøret her. Følger fortsatt med på alt som skjer her
Arizonapie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ser bra ut det der! Hadde du tepperens eller noke på gulvteppet? :S Mitt ser mildt sagt heelt jææævæææli ut som i feil farga og skittent
Arizonapie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Kjøpte faresten Senkesett på Rbtuning til en Godpris
AHellem Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 TheIronic; takker for gode tilbakemeldinger Arizonapie; jeg brukte ikke tepperens, men tok de med utenfor og høytrykkspylte de i nesten en halvtime... rant en elv av drit fra de! Skal du gjøre dette må du bare regne med at det tar tid å tørke de! Satt de i kjelleren sammen med en 2000w varmeovn, og det tok ca 4 døgn å tørke de Blir rolig med update denne uken, men følger alltid med på bimmers for meldinger ++... har blitt så mye bilskruing at det er en del andre ting som står nedprioritert og ugjort.. Begynner på å sette inn resten av interiøret i påsken
AHellem Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 sjekket ut Rbtuning, og 4k for komplett senkesett er jo ikke akkurat gale Noen som vet noe om kvaliteten på disse?
Arizonapie Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Eg trur eg skal prøve det med teppet! Ser mykje bedre ut Eg kjøpte lowtec, en eg kjenner hadde hatt det å sa det funka bra so lenge som han hadde det;) Han gikk over til coilovers, var difor han gikk vekk fra det om du skjøønner;)
ibocan92 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Arizonapie; Har ikke ny kanal... har bare kappet opp litt gulv og sveiset nytt + litt forsterkning opp mot siden under døren som vist på bildene kommer med bilder nå snart i en oppdatering jeg holder på med! ikke gode bilder underifra da... ganske dekket med tectyl og drit...Ibocan92; ja er veldig lite jekkepunkter her :/ da den var ny var det sikkert litt fler hehe jeg har brukt selve rammebjelkene under, og fulgt godt med på at de ikke har bøyd seg eller tatt skade av det... fant ut det er det beste stedet... men må ha en litt lang jekk da! og om den er veldig senket, må du sikkert kjøre den opp på noe treklosser Update kommer straks! jeg jekker også fra rammebjelka altid:) er det mest solide punket jeg har finnet hittil. vurderer sterkt en lav profil jekk:) veldig stødig ser dem ut som også. breiere enn vanlige jekk.
Arizonapie Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Men et skal vel gå fint å jekke på jekkfesta når du løfter på bukk? Da blir no vekta ganske greit fordelt
AHellem Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 skal prøve meg på bukken snart arizonapie! da finner vi ut av det MEN!!!! ; er det noen som vet hva det kan være som gjør at førerdøren ikke vil låse seg? sentrallåsmotoren slår inn og ut, men det skjer ingenting... fått tak i en ny sentrallåsmotor nå og skal prøve med det, men tviler egentlig litt.... noen erfaring med dette? i tillegg så slår den ikke inn i det hele tatt på høyre bakdør.... motoren slår ikke inn heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå