Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Arizonapie; Har ikke ny kanal... har bare kappet opp litt gulv og sveiset nytt + litt forsterkning opp mot siden under døren som vist på bildene :) kommer med bilder nå snart i en oppdatering jeg holder på med! ikke gode bilder underifra da... ganske dekket med tectyl og drit...

Ibocan92; ja er veldig lite jekkepunkter her :/ da den var ny var det sikkert litt fler :P hehe jeg har brukt selve rammebjelkene under, og fulgt godt med på at de ikke har bøyd seg eller tatt skade av det... fant ut det er det beste stedet... men må ha en litt lang jekk da! og om den er veldig senket, må du sikkert kjøre den opp på noe treklosser :)

Update kommer straks! :D

Skrevet

Da var jeg endelig ferdig med gulvrust! Har satt inn igjen teppene og allt er godstemning.

Siste økten bestod av å bare etterfuge litt i sveiseskjøtene, og å smøre på med tykk ekkel tectyl. kommer det vann gjennom her no, så skal jeg suge allt opp med sugerør!

Har fått cruiset en del i helgen i finværet og det meste er på stell med bilen kjøremessig! den går reint og fint og er helt kjørbar.

men noe er det alltid, så bruker ikke den mye enda! her er problemene med understell og drivverk:

*slark i styresnekke (må bare strammes til litt, så tror jeg den er grei)

*oljelekkasje fra diffen (blir mest sannsynlig byttet snart i en orginal diff, men skal eventuellt fylle litt olje mens jeg venter.)

Noen som vet hvilken olje som brukes på disse diffene???? :)

*lite hull i eksosen et sted... (får se om det kan tettes eller sveises)

*litt dårlige dempere og fjærer.(blir vel byttet ut når det er penger til det :P)

Noen som vet om noen senkesett med TUV som har en hyggelig prislapp?????

Her er noen bilder fra de siste dagene :D

Helt ferdig gulv på passasjersiden:

z8y9r6uokoe8jbnnbq8b.jpg

Helt ferdig gulv på førersiden:

ygh6uyrgduvft8geb15y.jpg

Endelig lagt inn teppet!

9a6opbr312zzvwxmxfxu.jpg

Midlertidig plassering av de nye sparkepanelene

rlubs6lxdey0n8oa1diu.jpg

xllhgji0ifg5u4ti92hz.jpg

MASSE tectyl :D

pce0m95woprw8620o5nx.jpg

1lz6ig4uiun0ttork941.jpg

Godbilene mine!

xoz2day9c8kc5dwivhko.jpg

Skrevet

TheIronic; takker for gode tilbakemeldinger :D

Arizonapie; jeg brukte ikke tepperens, men tok de med utenfor og høytrykkspylte de i nesten en halvtime... rant en elv av drit fra de!

Skal du gjøre dette må du bare regne med at det tar tid å tørke de! Satt de i kjelleren sammen med en 2000w varmeovn, og det tok ca 4 døgn å tørke de :P

Blir rolig med update denne uken, men følger alltid med på bimmers for meldinger ++... har blitt så mye bilskruing at det er en del andre ting som står nedprioritert og ugjort.. Begynner på å sette inn resten av interiøret i påsken :D

Skrevet

sjekket ut Rbtuning, og 4k for komplett senkesett er jo ikke akkurat gale :P Noen som vet noe om kvaliteten på disse?

Skrevet

Eg trur eg skal prøve det med teppet! Ser mykje bedre ut :D

Eg kjøpte lowtec, en eg kjenner hadde hatt det å sa det funka bra so lenge som han hadde det;)

Han gikk over til coilovers, var difor han gikk vekk fra det om du skjøønner;)

Skrevet
Arizonapie; Har ikke ny kanal... har bare kappet opp litt gulv og sveiset nytt + litt forsterkning opp mot siden under døren som vist på bildene :) kommer med bilder nå snart i en oppdatering jeg holder på med! ikke gode bilder underifra da... ganske dekket med tectyl og drit...

Ibocan92; ja er veldig lite jekkepunkter her :/ da den var ny var det sikkert litt fler :P hehe jeg har brukt selve rammebjelkene under, og fulgt godt med på at de ikke har bøyd seg eller tatt skade av det... fant ut det er det beste stedet... men må ha en litt lang jekk da! og om den er veldig senket, må du sikkert kjøre den opp på noe treklosser :)

Update kommer straks! :D

jeg jekker også fra rammebjelka altid:) er det mest solide punket jeg har finnet hittil.

vurderer sterkt en lav profil jekk:) veldig stødig ser dem ut som også. breiere enn vanlige jekk.

Skrevet

skal prøve meg på bukken snart arizonapie! da finner vi ut av det :D

MEN!!!! ; er det noen som vet hva det kan være som gjør at førerdøren ikke vil låse seg? sentrallåsmotoren slår inn og ut, men det skjer ingenting... fått tak i en ny sentrallåsmotor nå og skal prøve med det, men tviler egentlig litt.... noen erfaring med dette?

i tillegg så slår den ikke inn i det hele tatt på høyre bakdør.... motoren slår ikke inn heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...