AHellem Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Da kom dagens nedsig... tårnleiet på ene siden bak knakk, så må nok kulan med å kjøre med bilen til jeg har fått delene! glad jeg bestillte nye til begge sider! satser allt på at de kommer i morgen!
TheIronic Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Hvordan går det med bilen? Ser du slutten nærmer seg, eller bare bygger det på seg?
AHellem Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Da har det blitt MYE skruing på bilen de siste dagene... Har byttet begge dempertårnene bak, klikkestag og bærearm på høyre side foran, og paralellstag + begge styrestagene... herlig å få fikset disse tingene, selvom det helt sikkert dukker opp noe mer snart... -.- merket at det er mye helvettes jalla mekk på denne bilen, men det er det vel på nesten alle e34'er i norge. Nå blir neste prosjekt å få byttet ut litt bremserør og bensinrør som begynner å bli allvårlig rusten! En annen ting er den vanlige kantrusten under bagasjeluken, hjulbuene, dørene og ja... Her er masse bilder fra fiksingen! : Godteposen min fra KOED: Knekt dempertårn: Restene av dempertårnet inkludert boltene stod igjen og måtte slipes vekk med vinkelsliper! -.- Ferdig monterte dempertårn! Klikkestag og bærearm! Ene styrestagkulen var faen sveiset på, så her måtte det til med vinkelsliper igjen! Ferdig byttet paralellstag og styrestag: Følg med videre, og spør om dere lurer på noe
AHellem Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Til TheIronic; Det går forholdsvis bra med bilen, men bygger på seg gjør det også ! Blir nok mange lange kvelder i garasjen fortsatt Bare til å følge med, her baller det på seg med updates så lenge jeg har tid og penger!
AHellem Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Nedsig... kjørt ute en tur nå og det er fortsatt klunkelyder når jeg kjører på brostein... Noen som har noe tips?
TheIronic Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Skulle ønske jeg hadde like mye tid, penger og kunnskap til å "oppgradere" bilen min som du gjør! Fantastisk jobba!
Tandee34 Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 begynner jo å se veldig bra ut den bilen din! har du noen planer om motor bytte eller tubro?
AHellem Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 ingen foreløpige planer om motorbytte... hovedprioritering no er eu-kontroll i november. Før det skal den være driftsmessig strøken. *Hjulstilling *bytte senkesettet til et TUV godkjent *bytte litt fler stag i forstillingen(litt smålyder enda) *skifte litt bremse og bensinrør +++ så skal jeg få tatt litt smårust i hjulbuene og de vanlige stedene og litt plukk! Usikkert om jeg skal bare fikse denne opp å selge den etter den er EU-godkjent for så å kjøpe meg en litt kraftigere e34 eller om jeg beholder den men fikses opp skal den! nå er det snart lønning så da blir det nok litt deler
TheIronic Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Jeg syns du kan selge den til meg når du har fikset den opp og fått den gjennom godkjenninga i November. veldig fristende når jeg ser hvor gjennomført det blir.
AHellem Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 hehe! skal tenke på det! må se det ann på økonomi ++! viktig å gjøre ting skikkelig synest jeg! er ALLT for mange bmwer som er skamskrudd av folk som ikke aner hva de driver med om den skal selges i november så blir den nok lagt ut for rundt 25 lapper! hvis ikke taper jeg stygt på det blir et lite regnestykke der om jeg skal selge eller ikke!
TheIronic Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Vi får holde kontakt på det, fortjener jo mer enn 25 for denne når den er ferdig!
AHellem Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 godt å høre, men har mine tvil slik som bilmarkedet er nå for tiden! men skal prøve så godt jeg kan i hvertfall
TheIronic Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Godt poeng, men denne må da bli mer verdt enn det når det er så mye som blir fikset på og nytt? Kommer til å være en strøken versjon av e34 når du er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå