Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

godt å høre at du har troen TheIronic! :D

er en liten dødperiode akkurat nå.. venter på hjulstilling (fått time neste torsdag) og så må jeg balansere framfelgene... når det er gjort skal jeg sjekke resten av stagene,kulene og foringene i forstillingen for slark -> kjøpe inn det som trengs -> og si meg ferdig med forstillingen fram til senkesettbytte!

må manne meg litt opp til å gidde å begynne på bremserør og bensinrør -.- kan være et helvette!

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gleder meg som en unge til du er ferdig med prosjektet! Vurderer å ta vare på Throwing Star felgene jeg har liggende, bare for å slenge dem på denne bilen om jeg får kjøpe den når den tid kommer :P

Edit: Jeg så igjennom hele tråden igjen, og kan nevne at jeg selger min i deler nå. Så om du har lyst på nytt interiør "igjen", som er i veldig god stand og uten noen rifter så får du si fra. Helskinn svart, originalseter :)

Skrevet

er akkurat de setene jeg har lyst på! :P men du bor jo litt langt vekke da? jeg holder til i bergen... send evt pris og sånn på pm :)

har btw kjøpt meg en ny alpine spiller i dag :D herlig lyd! alpine er konge!!!

"Ironisk" at du er så entusiastisk til prosjektet med det brukernavnet! :P hehe... men liker det! ingenting er bedre enn ros for slitet sitt :D

Skrevet

Såklart blir jeg entusiastisk når jeg ser hvor nøye du er på bilen og hvor bra resultatet blir. :)

Gratulerer med Alpine spiller forresten! ;) Og PM blir sendt om setene, skal prøve å ta noen bilder for deg.

Skrevet

Da var hjulstilling (spissing) unnagjort og satser på å få balansert felgene i morgen! håper da på at småristingen i rattet som kommer fra ca 67kmt til 75kmt forsvinner!

Folkene på verkstedet fant ikke noe stag med slark i, men jeg er helt sikker på at noe er oversett, siden det er en liten klunkelyd av og til framme på førersiden... blir nok en tur på bukken i helgen eller noe!

Første gang jeg noensinne har hatt noe kjøretøy på verksted :o

har også begynt å tenke på å montere 6x9 høyttalere under baksetet der hvor du har helene når du sitter der! husker jeg rett er det god plass til magneten under setet :D kan bli meget bra, men må se det ann!

• 2 weeks later...
Skrevet

Har hatt mye å gjøre i det siste over alle kanter ! , men er snart i gang igjen!

har ikke vert på verksted utenom hjulstillingen og det kommer jeg nok ikke til å gjøre heller :P alt som kan gjøres skikkelig selv gjør jeg selv, men hjulstilling har jeg ikke bra nok verktøy til!

tenkte slenge ut noe bilder og en liten update før torsdag om jeg får tid!

montert nye diskanter på dashbordet, og skal få dørpanelet på førerdøren på om jeg får tak i det siste lille låsestaget jeg mangler.

Håper på mer godvær, og mindre å gjøre ellers så jeg får fikset en del i ukene framover!

hang on, selvom det blir noen dødperioder med bilen!

Skrevet

Er ikke vits å sette bilen på verksted når man får gjort alt selv :P Koster jo 1/10 av prisen!

Syns du kan få ut bilder både før og etter torsdag, gleder meg til å se interiøret mitt i bilen din! :D

Håper du får godvær, så man får sett mer av e34'n :)

Skrevet

Måkje selge bilen! :)

Hiv i en 525 motor å hold liv i denna! :)

Kanon greier! Sliter sjølv med noke risting å noke lyder..

Har faresten Fortsatt den senken (med TUV papir)

Skrevet

På en måte er jeg enig med Arizonapie, det er en bil som er verdt å ta vare på.

Men på en annen måte syns jeg du kan selge den, så jeg kan få kjøpe den :D

Skrevet

senkesettet får jeg ta litt på sikt... har funnet noe TUV papirer som kan funke for fjærene mine, og da er det egentlig bare til å bytte støtdemperene... Noen som har tips til støtdempere til det som jeg tror eg 60-40 senk?

Har nå vert på oslotur og fått hentet setene til TheIronic, og har fått kjøpt den siste delen jeg trenger inni førerdøren, og litt smådetaljer til de andre dørpanelene som f,eks askebeger og deksel over vindussveivskruen.. så nå får jeg endelig fikset førerdøren så den låser seg sammen med de andre dørene og får endelig dørpanel på den :P hehe

har også bestillt svarte tøygulvmatter fra koed og bremseklosser til ene siden bak(de lager lyder og belegget er løsnet fra stålet), som kommer i morgen :D blir bra det! satser på å få gjort litt i morgen og kommer ut med før og etter bilder av de gamle og nye setene ++ så fort jeg får tid :D

takk til TheIronic for setene ! de kommer til å gjøre susen på interiøret!!! :D

SELGER GAMLESETENE MINE! småslitte grå skinnseter foran og ganske strøkent tøybaksete! PM

Skrevet

Gleder meg til å se interiøret i en fungerende bil igjen, og gleden er på min side :) Regner med at det blir konge å få dem inn!

Gikk turen hjem greit forresten? Så ut som det ble ganske greit stabla inni bilen på vei fra bensinstasjonen :P

Skrevet

ja ble ganske fint stablet til slutt :P turen hjemover gikk knirkefritt om du ser vekk i fra smålig fyllasyke! hehe :P ble litt av en tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...