Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

då var endelig setene satt inn i bilen og det ble knallbra! og enda bedre kombinert med nye matter :D bremseklossene bak er også kommet så de blir nok byttet i løpet av uken de også sammen med litt oppfriskning i hele bremsesystemet bak :) ! her er litt bilder!

Ferdig stappet Jeep Cherokee i oslo!

aoqx2ydvg87fp2cch2fu.jpg

Min del av lasten fra oslo og sverige :P

f1cjs7iatk2nh8mqgbo5.jpg

De gamle framsetene vs de nye + matter:

xvng6wtt8q2nfcr6aezn.jpg

qvvk26e217p5n8zfya8t.jpg

De gamle baksetene vs de nye + matter:

70idkqo80cz5s2p1fvfx.jpg

v5rgmiablnfuge1dy694.jpg

Skrevet

Setene passer strålende da, mye bedre enn de lyse ihvertfall! :D Håper du liker setene like godt som jeg har likt dem, så gleder jeg meg videre til neste update :)

Og synd du ikke sa fra før du kom, så kunne jeg tatt ut elektriske vindusheisene fra min.. :P

Skrevet

det var litt kjedelig ja! har lyst på elektriske vinduer :P men er litt dyrt med nye dørpaneler og vindusheiser :( kjenner folk i oslo som skal til bergen så du kan jo evt gi meg en pris på PM :) ?

ble flott med setene ja :D satser på å få byttet bremseklosser bak i løpet av dagen...

Skrevet

Da var den knirkete bakbremsen tatt fra hverandre og det var et fint helvette... lite med jekkfester til å ta bilen på bukken så stresset først med det og så bare dret eg i det og jekket opp kun ene hjulet...

lyden inni bremsen kom av at noen monteringsklips inni håndbrekken var løsnet og det bare ramlet ut deler da jeg tok av skiven.

Skiftet også bremseklossene hvor den ene bremseklossen hadde skilt seg fra bremsebelegget :S aldri sett før!

legger også ut bilde av en forsterker som jeg fikk sammen med noen smådeler for 500kr ! :o dette er en forsterker i 4000kr klassen egentlig!

DLS CA50

r1fy7smwzokcrot2jvlx.jpg

td4b81xqe017c2s7esdn.jpg

Delt bremsekloss

hz2cc8b3h9ywaexrrlgg.jpg

dritthåndbrekk -.-

lspaiuzie7mdyek51wyk.jpg

Skrevet

ja tenker å montere den i bilen. har 5 kanals fra før men denne er hakket vassere!

ser ut til at jeg kuleran med 6x9 foreløpig mulig jeg prøver å få de inn i sparkepanelene foran etterhvert, men vet ikke hvordan det blir med det delefilteret som jeg har nå... mulig jeg må ha nytt delefilter da eller eventuellt koble 6x9'ene separat med diskantene bak på forsterkeren og justere der :)

aller først er det håndbrekket og bakbremsene som må komme helt på stell! det er 2'er på eu-kontroll! :P

Skrevet

har vert mye småputling med bilen de siste dagene,,, prøvd å fikse låsehelvettet på førersiden, men uten hell enda... problemet er at i et hull som det øverste og minste låsestaget i døren skal igjennom, er hullet på en måte utvidet, og mangler den plast ringen inni... så det som skjer er at når staget slarker inni der beveger ikke det seg nok til å låse døren -.- må finne en lur løsning der.

skal kansje få meg en delebil (hvit 518) som jeg skal plukke og vrake... må bare fikse meg en truck eller noe som kan løfte den på bilhenger når jeg har tatt støtdemperene ++ :P

updates kommer!

Skrevet

delebilen jeg tenker på har ikke elektriske vinduer :( men dørpanelene er fin, men er bare høyre bak på min som er stygg :P hovedtingene jeg vil ta fra den er støtdemperene!

Skrevet

hadde vert kjempegreit med elektriske vinduer, men begynner å innse at utleggene på denne bilen begynner å bli litt mye, men klarer jo ikke stoppe heller, sååå... er ganske nært 25 000 nå tror jeg! liker ikke tanken på hvor mye det blir før jeg er fornøyd, men har litt dilemma med at jeg ville hatt større motor også...

Noen som vet hva du må bytte for å få godkjent med 525 24v motor? :P... drømming.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...