Tony@ Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 vurderer å chippe bilen min. er de noen som vet hvor eg kan finne skikkelige chipper. 316i 2002 modell, bensin motor trenger litt hjelp her, er så utrulig mange å velge mellom men er de å finne riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Du finner noe på www trimchip no f.eks.(sett inn komma) Der kan du bare sende inn en mail med riktig hjerne på bilen, så kan de finne riktig chip med pris Selv kjøpte jeg min hos en selger som heter RacingPros på Ebay, han tok 300 nok for den, og bilen putrer med et litt bedre bunndrag den dag idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony@ Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 skal sjekke ut siden eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony@ Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 kan eg eventuelt bruke en til e36 316i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 kan eg eventuelt bruke en til e36 316i ? Overhode ikke. Hvorfor vil du chippe en moderne sugemotor egentlig? Har svært lite for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony@ Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 er helt grønn på ditte stadiet eg. tenkte kun på mer nw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå