-Jørn- Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Hei,jeg holder på å ta ut cd/radioen i min 98mod E39 for å bytte til en ny spiller. Men jeg har ikke den torx skruen bak volumhjulet...noen som har vært borti dette før eller har løsningen på hvordan jeg får ut spillern da? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Har ikke gjort det på e39, men på e46 er det bare å fjerne pyntelistene så Man kommer til 2 skruer som cd spilleren er festet med og så drar man den bare ut. Skulle tro det er ganske likt på E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Beklager.Jeg mente selvfølgelig den enheten som sitter under selve cd spilleren.Må ha den ut før jeg kommer til di 2 torx skruene som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Trenger ikke å være torx, har greid det med ett lite flat eller stjernejern. Trenger bare noe som du for inn i skruen, slik at du får vrid den leppen på spilleren, så vips så vipper du spilleren ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Flatjern i ett spor som "sitter loddrett" bak volumknappen, vipp og dra ut spelaren ja Prøv; search.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Er bare og ta ut klimapanelet eller hva du nå har og putta fingra opp og dytta den spaken til siden. Funker like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 er som appelgreen sa, tar 2 sek og ta ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Fikk det greit til,stemmer helt som Appelgreen sier her. Monterte Kenwood sin toppmodell,ble ikke fornøyd og Dynavin er bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Eneste dumme med dynavin er at den ikke ser ut i måneskinn en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå