coupe.77 Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Har store problemer med en Bmw E46 320i, 99 mod.. får ikke varm luft av varmeapparatet, . dette er et mystisk problem. har feilsøkt det som man kan gjøre.. har nettopp byttet til orginal vannpumpe, + termostat, har skyllet gjennom alle slanger og radiator, og varmapparat radiator. har byttet ny vannventil. byttet instrumentpanel (varmeapparat panel).. Og har luftet systemet etter bmw sine råd, får av og til varmluft ved turtall, ca 3000rpm. får også litt varmluft når jeg setter på ac, (rart). når jeg skrur ned varme til 16 grader og så opp til 32 grader er allt av det lille som var av varmluft borte, er det en egen motor inne i varmapparathuset som styre noe vann gjennom strømmning??? Har undersøkt litt og hørt ar bmw 2000mod er plaget med en temp sensor til AC i fordampnings huset,,.kan denne være et problem,, gir snart opp..Noen som kan hjelpe meg
venture2076 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Sliter med det samme. Når driftsvarm bil får jeg kald luft blåsende i ansiktet, mens den etterhvert pumper ut varmluft så må skru den ned til 16 grader og åpne vinduet... Dritlei!!!!
venture2076 Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Ser en sammenheng nå, med en gang det blir kaldere enn minus tre slår AC seg av og varmen pumper på. Hvorfor? Må skru ned på 16' for at den skal gi seg. Tror den at det er bikkjekaldt i bilen kanskje?
SideIn Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 fremme i panelet er det noen riller der sitter coupe temp sensor. det skal være en vifte som suger inn luft der. kanskje det kan være problemet for en av dere.
venture2076 Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Det er nok trolig der problemet sitter, men je har en sensor i taket og bak soltaket mener jeg? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.015499,10.626793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå