Ole Andreas Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 hehe takker for innspill og komentarer kjønner ikke korfor eg må på kontroll på grunn av us skilt foran de gav jo bilen dette skiltet når den ble impotert til norge hehe ser dette at folk vil eg skal bytte skilt kommer ikke til å bytte det før eg MÅ av BT, synes det e stilig med litt usa preg på fronten når det Texas bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 i Går fikk 328-en seg en grundig vask og polering å i dag skal den få seg en motor flusj og et olje skift viktig å vise litt kjærleik Flere Bilder kommer sennere så har eg noe problemer med at air condisjonet mitt skrur eg av og på, ved tunge belastinger som oftetst så skal kjøre en trykk test på det i dag, så få vi se om det bare er dårlig kontakt eller om Gasspatronen begynner å takke for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Fin bil, men skriker etter felger, senk og skiltbytte Ser vi deg på treff i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Fin bil, men skriker etter felger, senk og skiltbytte Ser vi deg på treff i sommer? takk takk Felgene kommer eg nok til å beholde etter som eg synes de ser bra ut på bilen, skiltet har eg som sakt før i tråden at det skiller seg ut senk det kommer før sommeren ja, nå vet ikke jeg hvilket treff du menner siden det er så mange på sommer tiden men siden du bor i bergen ser eg regner eg med du tenker på Vårmøstringen? i sofal der kommer eg nok til å ta meg en litten tur med e36-en ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 BMW treff i Bergen daah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 åh? e ganske litte opptattert på sånt når e det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Gikk noen rykter om bt i Bergen skulle ha inn en BMW med feil skilt.Grunnen var at dem syns det så helt jævelig ut,så dem måtte få eieren på rett bane igjen.Mulig dette ikke stemmer,men kan være Meget pen bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Gikk noen rykter om bt i Bergen skulle ha inn en BMW med feil skilt.Grunnen var at dem syns det så helt jævelig ut,så dem måtte få eieren på rett bane igjen.Mulig dette ikke stemmer,men kan være Meget pen bmw haha ai ai eg tror nesten eg må bytte skilt eg sån som folk hater det. begynte å lure en stund på om du var en av de som stoppet meg til eg så kor i landet du bode takker foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 så har eg bestilt CCFL Angel eyes så det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Denne så meget bra ut, morsom bakgrunnshistorie hadde den jo også Jeg synes det var stilig med USA skilt foran, men skjønner jo hvorfor du ble stoppet da det ikke er lov med dette foran. Det er ingen god grunn for at du skal beholde dette, da det bare er å bytte en plastlist på ca. 15 cm. (Jeg har USA listen liggende, det er den med BMW logo på) Hvis skiltet er levert ut av Biltilsynet, har de nok trodd at dette skulle stå bak. Hvorfor har du ikke USA bakluke, forresten? Byttet i Tyskland tipper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Skjønner ikke at jeg fortsatt er bosatt i Norge. Staten skal pirke på absolutt alt når det kommer til kjøretøy. Samma faen om du har lite skilt foran vel, er jo synlig for fotobokser / aut. bomstasjoner o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Denne så meget bra ut, morsom bakgrunnshistorie hadde den jo også Jeg synes det var stilig med USA skilt foran, men skjønner jo hvorfor du ble stoppet da det ikke er lov med dette foran. Det er ingen god grunn for at du skal beholde dette, da det bare er å bytte en plastlist på ca. 15 cm. (Jeg har USA listen liggende, det er den med BMW logo på) Hvis skiltet er levert ut av Biltilsynet, har de nok trodd at dette skulle stå bak. Hvorfor har du ikke USA bakluke, forresten? Byttet i Tyskland tipper jeg? hehe takk for det endelig litt støtte på dette skiltet mitt men ja forige eier prøvde å få us skilt bak på bilen også vet eg men det fikk han ikke lov til av BT Skjønner ikke at jeg fortsatt er bosatt i Norge. Staten skal pirke på absolutt alt når det kommer til kjøretøy. Samma faen om du har lite skilt foran vel, er jo synlig for fotobokser / aut. bomstasjoner o.l nei det kjønner ikke jeg heller ass, det blir for gale når de skal henge seg oppi alt med kjøretøy men leste en sak her for noen mnder siden om at vi får samme ombyggings regler som Sverige på biler så det kan jo bli bra om de faktisk gjenomfører det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Skjønner ikke at jeg fortsatt er bosatt i Norge. Staten skal pirke på absolutt alt når det kommer til kjøretøy. Samma faen om du har lite skilt foran vel, er jo synlig for fotobokser / aut. bomstasjoner o.l Faktisk ikke, da kameraene er stilt inn til å lese skilt etter en viss størrelse/mal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Skjønner ikke at jeg fortsatt er bosatt i Norge. Staten skal pirke på absolutt alt når det kommer til kjøretøy. Samma faen om du har lite skilt foran vel, er jo synlig for fotobokser / aut. bomstasjoner o.l Faktisk ikke, da kameraene er stilt inn til å lese skilt etter en viss størrelse/mal får teste sennere i dag på en fotoboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Skjønner ikke at jeg fortsatt er bosatt i Norge. Staten skal pirke på absolutt alt når det kommer til kjøretøy. Samma faen om du har lite skilt foran vel, er jo synlig for fotobokser / aut. bomstasjoner o.l Faktisk ikke, da kameraene er stilt inn til å lese skilt etter en viss størrelse/mal får teste sennere i dag på en fotoboks Fotoboksene leser deg nok, men tror ikke boten sendes ut automatisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå