Ole Andreas Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 hehe du skulle sakt det litt før a! no har eg blitt tatt bilde av!!! neida må vel sulle meg til å få bestilt en sån dere BT time no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Snasen bil dette her, men kan nok ikke helt si at jeg likte US-skiltet. Egentlig så er det det som burde være tyskerskilt da, for det minnet meg om en liten hitlerbart under nesa på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Så en blodtøff 328i på biltema i dag med usa-skilt. Eneste jeg hadde å utsette på den var nyrene, skal være sorte, krom er for pensjonister! Usa-skiltet er litt spesielt, men gir bilen litt særpreg. Hadde aldri tenkt "den bilen der har jeg sett på bimmers" om du hadde hatt vanlig skilt framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Eneste jeg hadde å utsette på den var nyrene, skal være sorte, krom er for pensjonister! Kommer helt an på bilens farge. Er bilen lys, er sorte nyrer ok. På biler med mørkere nyanser er det penest med krom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Er bilen lys, skal det være sorte nyrer. Er bilen mørk, skal det være sorte nyrer. Er bilen rosa, skal det være sorte nyrer. Men har forståelse for at folk tar feil, og mener annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 takker Rabies takker flonoen var en tur på tema i dag måtte ha en ny slange klemme til sports luft filteret storte nyrer det kommer! teaket inni bilen skal byttes i aliminum eller carbon e litt beste far faktor på den siden det e så gamle folk som har eid den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Bare automaten gjør det til bestefar faktor Neida, svarte nyrer og angel eyes blir bra. Hvis du er short på cash kan du lakkere nyrene dine svart. Funker fett det Mtp. på at du har parklys i blinklys, hadde ikke det vært fett med oransje blinkers foran? Med litt svakere pærer, slik at de ikke lyser ekstremt godt opp, også ha evt. angel eyes sammen og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Ny avatar snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Bare automaten gjør det til bestefar faktor Neida, svarte nyrer og angel eyes blir bra. Hvis du er short på cash kan du lakkere nyrene dine svart. Funker fett det Mtp. på at du har parklys i blinklys, hadde ikke det vært fett med oransje blinkers foran? Med litt svakere pærer, slik at de ikke lyser ekstremt godt opp, også ha evt. angel eyes sammen og? hehe hører du sier det sa det i bilen i dag også når vi var ute å rånte skal tenke på det med blinkersene vis du har et bilde av det så eg får se kosen det ser ut hadde det vært nice Ny avatar snart? hehe kommer har bare ikke fått sullet meg til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 foresten så driver jeg å tester ut en ebay turbo på e36-en for tiden laterlige greier ass, høres ut som man har limt på ei blokk fløyte på enderøret snodige greier skal legge ut en video der dåkker får høre hvordan det høres ut i morgen skrues på enderøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Fant ikke bilde av en E36 men en E39, et lite eksempel på hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 var jo fett det da får ta det litt etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Tror det kunne sett bra ut på en svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Møtte deg i 11-tiden-ish ved rundkjøringen på lagunen Kjørte en lemans-blå 1-serie. Så fin ut den! Eneste som ikke falt i smak var vel skiltet. Hehe, men som sagt over, det gir særpreg. Ofte ute å kjører litt eller? Har meg noen turer i ny og ne jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå