Gå til innhold

e36 328 M-tech BRANT OPP og Ende sine dager som spiker :(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så en blodtøff 328i på biltema i dag med usa-skilt. Eneste jeg hadde å utsette på den var nyrene, skal være sorte, krom er for pensjonister!

Usa-skiltet er litt spesielt, men gir bilen litt særpreg. Hadde aldri tenkt "den bilen der har jeg sett på bimmers" om du hadde hatt vanlig skilt framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare automaten gjør det til bestefar faktor :P

Neida, svarte nyrer og angel eyes blir bra. Hvis du er short på cash kan du lakkere nyrene dine svart. Funker fett det :)

Mtp. på at du har parklys i blinklys, hadde ikke det vært fett med oransje blinkers foran? Med litt svakere pærer, slik at de ikke lyser ekstremt godt opp, også ha evt. angel eyes sammen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare automaten gjør det til bestefar faktor :P

Neida, svarte nyrer og angel eyes blir bra. Hvis du er short på cash kan du lakkere nyrene dine svart. Funker fett det :)

Mtp. på at du har parklys i blinklys, hadde ikke det vært fett med oransje blinkers foran? Med litt svakere pærer, slik at de ikke lyser ekstremt godt opp, også ha evt. angel eyes sammen og?

hehe hører du sier det :lol: sa det i bilen i dag også når vi var ute å rånte :) skal tenke på det med blinkersene vis du har et bilde av det så eg får se kosen det ser ut hadde det vært nice :wink:

Ny avatar snart? :)

hehe kommer har bare ikke fått sullet meg til å gjøre det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte deg i 11-tiden-ish ved rundkjøringen på lagunen :) Kjørte en lemans-blå 1-serie. Så fin ut den! Eneste som ikke falt i smak var vel skiltet. Hehe, men som sagt over, det gir særpreg. Ofte ute å kjører litt eller? Har meg noen turer i ny og ne jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...