Gå til innhold

e36 328 M-tech BRANT OPP og Ende sine dager som spiker :(

Share

Anbefalte innlegg

Møtte deg i 11-tiden-ish ved rundkjøringen på lagunen :) Kjørte en lemans-blå 1-serie. Så fin ut den! Eneste som ikke falt i smak var vel skiltet. Hehe, men som sagt over, det gir særpreg. Ofte ute å kjører litt eller? Har meg noen turer i ny og ne jeg også. :)

hehe ja det kan nok stemme :) jo eg e no ganske ofte ute å siger eller råner om du vil :P ruller som oftest rundt i ytrebygda området :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble bedre med oransje blinkers ja! Fin innvendig var den og ;)

ja ble mye bedre med orange :) jau ikke no å si på invendig egentlig untatt den dere treverk greiene da :lol: takker :)

Hadde bygget om til manuell hvis jeg var deg. Automat på 328 er helt håpløst :)

den blir bygget om etter vært skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært oss BT i dag... rullet inn med blink lys som lyser helle tiden og 100% diff, noe eg aldri ville ha funnet på å sveise selv.. dette kom etter at tanhjulene i diffen smeltet sammen mest sansynlig fra gårsdagens bourn out med Jokke og SondreV :lol: men de sa faktisk ingenting til diffen eller blinklysene mine :) skiltet mitt ble ikke godkjent da, så nå har jeg bestilt nye alu skilt til bilen foran og bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten så driver jeg å tester ut en ebay turbo på e36-en for tiden :lol: laterlige greier ass, høres ut som man har limt på ei blokk fløyte på enderøret :lol: snodige greier skal legge ut en video der dåkker får høre hvordan det høres ut i morgen :)

x2ctwptulnzc8d1liau3.jpg

skrues på enderøret

#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...