Ole Andreas Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Møtte deg i 11-tiden-ish ved rundkjøringen på lagunen Kjørte en lemans-blå 1-serie. Så fin ut den! Eneste som ikke falt i smak var vel skiltet. Hehe, men som sagt over, det gir særpreg. Ofte ute å kjører litt eller? Har meg noen turer i ny og ne jeg også. hehe ja det kan nok stemme jo eg e no ganske ofte ute å siger eller råner om du vil ruller som oftest rundt i ytrebygda området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Kontroll time på kjennetegn forann oss Bil Tilsynet 1 Mars Klokken 11 dead men walking... regner med eg får denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Monterte orange blinkers forann i går kveld ble utrolig mye bedre! bilder kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 takker til jokke som fikset med bilder for meg klarte ikke å justere ned størelsen så takker jokke!!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Stilig innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Stilig innvendig! takk for det utrolig godt å sitte i de settene syne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Ble bedre med oransje blinkers ja! Fin innvendig var den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hadde bygget om til manuell hvis jeg var deg. Automat på 328 er helt håpløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Han skal bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ble bedre med oransje blinkers ja! Fin innvendig var den og ja ble mye bedre med orange jau ikke no å si på invendig egentlig untatt den dere treverk greiene da takker Hadde bygget om til manuell hvis jeg var deg. Automat på 328 er helt håpløst den blir bygget om etter vært skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 gikk inn for å rense stoff matene mine i dag så da kjørte eg på med bio tech flekk fjerner og fikk et over raskende resultat Før bio tech flekk fjerner sprøytes på og skures grundig med kost Ferdig arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 å der tror jeg diffen røk også gitt plutselig fikk jeg 100 % diff spere etter drifting. og no har jeg fått motor lys helt forferdelig å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Vært oss BT i dag... rullet inn med blink lys som lyser helle tiden og 100% diff, noe eg aldri ville ha funnet på å sveise selv.. dette kom etter at tanhjulene i diffen smeltet sammen mest sansynlig fra gårsdagens bourn out med Jokke og SondreV men de sa faktisk ingenting til diffen eller blinklysene mine skiltet mitt ble ikke godkjent da, så nå har jeg bestilt nye alu skilt til bilen foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 foresten så driver jeg å tester ut en ebay turbo på e36-en for tiden laterlige greier ass, høres ut som man har limt på ei blokk fløyte på enderøret snodige greier skal legge ut en video der dåkker får høre hvordan det høres ut i morgen skrues på enderøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå