Ole Andreas Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 ille du herjer med denne da. hehe ferdig no måtte bare kjøre litt fra meg så tok det liiiite granne av den enne kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Skulle tatt et bilde med sommerhjulene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Skulle tatt et bilde med sommerhjulene på stemmer la jo om til M-sport felgene i går skal prøve å ta noen fine bilder i dag eller i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 meget sen med å legge ut bilder av hjul skiftet etter 2 uker med sommer hjul på så fikk eg lagt ut noen sugene bilder fra Htc-en angel eyesene kom i posten i dag, og fått kjøpt meg en leppe til m-tech fronten så den blir komplett bilder kommer så kjapt eg har montert det på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Måtte ikke du bytte skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Måtte ikke du bytte skilt? stemmer 100% det du har faktisk ikke hatt tid enda til å gå å hente ut de nye skiltene mine har liksom ikke hatt tid de siste ukene mye jobb å sånt til å hente ut skiltene fikk jo brev av Bt i dag om at eg måtte inn på kontroll og betale 1340 kr no kjønner ikke hvorfor! så må ringe til de å få en grunn av de for det gidd ikkje eg å sløse penger og tid på i sofall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg og har faktisk bestilt nye skilt som ligger og venter på meg. Hvorfor må du inn på ny kontroll da? Prøvd å skrive svar om at du rekner med BT dekker tapt arbeidsinntekt for å måtte møte på kontroll i arbeidstid? De driter vel sikkert godt i det, staten gjør hva faen de vil desverre ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg og har faktisk bestilt nye skilt som ligger og venter på meg. Hvorfor må du inn på ny kontroll da? Prøvd å skrive svar om at du rekner med BT dekker tapt arbeidsinntekt for å måtte møte på kontroll i arbeidstid? De driter vel sikkert godt i det, staten gjør hva faen de vil desverre ofte. hehe et eller annet som må klages på der, er på utplassering denne uken så får ikke mye betalt så prøver å være der så mye eg kan så eg øker sjangsene for læreplass der så skiltene for bare vente, jo lengre eg får ha us skilte mitt jo gladere blir eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 vasket bilen min på sån vask selv vask på statoil på fredag, når jeg brukte den polerings børsten så fant jeg ut at den ripet opp helle bilen min aldri vært noe problem før. så da ble det en lakk rens, rubbing og polering i dag på bilen for å få vekk ripene å det funket meeeget bra uten om det så har jeg kjøpt angel eyes monterte de så fant vi ut at 2 av de ikke lyste men 2 nye er på vei i følge han ebay typen, DTM lepp er kjørt inn å ligger klar for montering, dårlig med opptatteringer i det siste har også fått tak i m3 speil med el justering så må bare få lakkert de om så kommer det forhåpentlig mer opptatteringer etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Peent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Det ble veldig pent med ordentlige skilt. Ser ikke så jalla ut nå. Det jeg hadde prioritert på denne nå var m3 leppe foran, samt coilovers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Det ble veldig pent med ordentlige skilt. Ser ikke så jalla ut nå. Det jeg hadde prioritert på denne nå var m3 leppe foran, samt coilovers! DTM leppe kommer på nå denne uken om det var den du tenkte på? så skal eg ha noe spilters under den igjen etter vært kommer nok effekt annlegg før coilovers, men fikk igjen en del på skatten så det e mulig det blir begge deler til sommer ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Er denne jeg tenker på. Orginal M3 leppe. Ikke gjør som alle og gå for splitters, ta heller å senk bilen såpass at du ikke får plass til noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Er denne jeg tenker på. Orginal M3 leppe. Ikke gjør som alle og gå for splitters, ta heller å senk bilen såpass at du ikke får plass til noe mer. den har eg liggende så den skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 fin denna! går b28 godt`? verd å bygge om tror du får en som har b20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå