Ole Andreas Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 fin denna! går b28 godt`? verd å bygge om tror du får en som har b20? vil si at b28 går godt ja, men eg kjører jo automat da, mister jo en del effekt der. blir manuel etter vært på den i følge data info om 328I skal den akse fra 0-100 på 6.40 sek 270 NM 5000 omd så den flytter på seg, bensin forbruk på min er 1,45 per mil å det e veldig variert kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 fin denna! går b28 godt`? verd å bygge om tror du får en som har b20? vil si at b28 går godt ja, men eg kjører jo automat da, mister jo en del effekt der. blir manuel etter vært på den i følge data info om 328I skal den akse fra 0-100 på 6.40 sek 270 NM 5000 omd så den flytter på seg, bensin forbruk på min er 1,45 per mil å det e veldig variert kjøring bruka på langkjøring da? håpe e finne me delebil snart så e får litt power:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Motor vei Bruker den veldig litte 0.6-0.8 landevei vil eg tro den ligger rundt 1 l per mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 E mindre enn b20 en min det:s da blir det ombygg på me! Skal ikke rote mere i tråden din! Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 E mindre enn b20 en min det:s da blir det ombygg på me! Skal ikke rote mere i tråden din! Takk:) 2.0 literen til E36 er den som faktisk har høyest forbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 jo støre motor jo mindre gass trenger man å gi for å komme opp baker = jo mindre drivstoff bruker man men så har eg jo automat som sakt så min bruker litt mer på grunn av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 skal foresten hente meg sports eksos på tirsdag i bryne har vært litt dårlig med bilder i det siste DTM leppen forann er på plass kommer bilder etter vært no skal eg på ferie til karmøy et par dager så tar det etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 http://www.h-avis.no/nyheter/to-unge-me ... -1.7170469 Sånn endte det for Ole sin 328 Brann i motorrom når bilen stod på tomgang.. Det med at de kjørte i grøften er bare bull.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 http://www.h-avis.no/nyheter/to-unge-menn-kom-seg-ut-da-bilen-begynte-a-brenne-1.7170469Sånn endte det for Ole sin 328 Brann i motorrom når bilen stod på tomgang.. Det med at de kjørte i grøften er bare bull.... Satan! Rart at det bare skal begynne å brenne uten videre..? Gikk det bra med alle ombord etter legesjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Ja er veldig rart... Det gikk vell bra med begge de som satt på, men tror de var litt røykskadet. Slik som han forklarte det er det ihvertfall ikke mye igjen av bilen... Ikke noe som kan reddes ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Åj:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 ahh kjipeste dagen i mit liv! begynte å brenne når eg sto på tomgang på et bussstop for å pisse, prøvde å slukke brannen med tsjortene våres og buksene gikk ikke så vi gav på til neste hus og fikk de til å ringe brannvesen å alt, bilen eksploderte jo etter vært. tokk fyr framme i motor rommet nede med m3 fangeren, kom jo oss ut av de i livet heldig vis. måtte bare på lege vakten for å få oksygen tilførsel. vi var ikke i grøften så kjønner ikke for folk får det i fra ble så forbanna på han politi mannen skulle meldt han sån som han holdt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Hva skjer noda? For tidlig å si enda? Har vell ikke gittt deg med bimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 nei eg vet faktisk ikke hva som sjedde får se ka de finner fram til, det stopper ikke meg i å kjøre bmw så ta det med ro får se når eg gidder å kjøpe meg en bil igjen e så lei no at eg blir kvalm av tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå