Gå til innhold

e36 328 M-tech BRANT OPP og Ende sine dager som spiker :(

Share

Anbefalte innlegg

fin denna! går b28 godt`? verd å bygge om tror du får en som har b20?:)

vil si at b28 går godt ja, men eg kjører jo automat da, mister jo en del effekt der. blir manuel etter vært på den :) i følge data info om 328I skal den akse fra 0-100 på 6.40 sek :wink: 270 NM 5000 omd så den flytter på seg, bensin forbruk på min er 1,45 per mil å det e veldig variert kjøring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin denna! går b28 godt`? verd å bygge om tror du får en som har b20?:)

vil si at b28 går godt ja, men eg kjører jo automat da, mister jo en del effekt der. blir manuel etter vært på den :) i følge data info om 328I skal den akse fra 0-100 på 6.40 sek :wink: 270 NM 5000 omd så den flytter på seg, bensin forbruk på min er 1,45 per mil å det e veldig variert kjøring :D

bruka på langkjøring da?:D håpe e finne me delebil snart så e får litt power:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh kjipeste dagen i mit liv! begynte å brenne når eg sto på tomgang på et bussstop for å pisse, prøvde å slukke brannen med tsjortene våres og buksene gikk ikke så vi gav på til neste hus og fikk de til å ringe brannvesen å alt, bilen eksploderte jo etter vært. tokk fyr framme i motor rommet nede med m3 fangeren, kom jo oss ut av de i livet heldig vis. måtte bare på lege vakten for å få oksygen tilførsel. vi var ikke i grøften så kjønner ikke for folk får det i fra ble så forbanna på han politi mannen skulle meldt han sån som han holdt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...