Gå til innhold

e36 328 M-tech BRANT OPP og Ende sine dager som spiker :(

Share

Anbefalte innlegg

Hadde klagd til lensmannen på oppførselen til betjenten, iallefall om etterforskningen avdekker intet ulovlig. Kan vel ikke rekne med noe reaksjoner, men greit å gjøre det om ikke annet for å lage litt kvalme for kuken. Synd med bilen din, håper du får noe på forsikringa!

min mor og far klikket på politiet, de skal sende inn klage på tirsdag. desverre så har jeg ikke kasko på bilen, min far skulle bytte til kasko etter påske ferien en gang var planen hans, men så langt kom vi ikke. så blir nok BMW løs en stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff det var trasig, ikke delkasko engang?

Du får plukke så mye av vraket som mulig da, og prøve å få solgt det.

når eg får klar signal fra politiet skal eg ned til karmøy å plukke alt av deler som er mulig å få slogt, så får eg bare leve uten bil en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som eg har tenkt meg fram til no da som kan være brann årsak, er at det er noen ledinger som har lugget å jobbet mot en skarp kant over tid. så har isolasjonen blitt skrapt vekk å det har blitt kortsluting, denne natten så regnet det litt også har eg fått fortalt husker ikke det, så der har det nok vært full kort sluting i grøfte lykten en plass, får se ka de finner ut av neste uke. om det e vits å begynne å demontere den å selge den i deler eller om det er håpløst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om motor er hel, så vil jeg ha motor:P hhehe, synd å se ditta svimerke i bakken:S

mest sansynlig er motoren ødelagt, løp bare fra bilen når den sto på tomgang så regner med den motoren kjærte seg. men det er eg ikke sikker på skal seff sjekke det opp. for motoren er bare gått 104 000 mils sån ca 167-168 000 km :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist syn... sikker på at det ikkje va bilstereoen da... va vel drøyt om disse små ledningene te grøfte lyse sko gjør dette.mer trur på at dei gråve kablene te stereoen i kontakt med stål kan lage en farlig varmgang.men dette får du vel svar på av dei så har taua inn bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist syn... sikker på at det ikkje va bilstereoen da... va vel drøyt om disse små ledningene te grøfte lyse sko gjør dette.mer trur på at dei gråve kablene te stereoen i kontakt med stål kan lage en farlig varmgang.men dette får du vel svar på av dei så har taua inn bilen?

Må ha vært noe hobbymekk som gjør det.... Ekstra lys koblet opp uten sikring/uten reele osv... xenon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...