-Jørn- Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hei. Har ikke den Dynavin enheten til E39 rca utganger til forsterkere? Og har den ikke usb uttak for å høre på musikk via usb minnepenn? Noen som vet hvordan pris denne bruker å ligge på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Den har utgang til forsterker jo? USB bak på som du må forlenge med kabel ut og evt mekke en slik som jeg har gjort: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Takk for svar! Blir vell en slik på meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Er det noen som har et bra bilde av baksiden til Dynavin E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 http://img201.imageshack.us/img201/4820/cablesp.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Bruker man bare rca kablene til forsterkeren inn på aux-in`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Nei, du sender signaler fra spilleren fra RCA, FL, FR, RR, RL til ampen. Så er det ikke vist selve ledningenettet på spillern bak der, men det er en kabelmatte til som er til høyytalere som du kobler det inn på med vanlige kabelsko og høyytaler kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Takk for god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Bare hyggelig. Det er ganske rett frem dette ang monteing altså. Bra bok som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Når jeg tok ut den orginale spilleren oppdaget jeg en tynn sort ledning,lignet nesten litt på en liten radioanntenne kabel. Noen som vet hva denne er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Denne har jeg på min også... men fant aldri ut hva det var, og gadd ikke tenke på det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå