523i powerman. Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 looking good, stå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 takk står på vær dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Fikk gjort litt idag og ser frem til og få ned e34`n nå så jeg kan begynne og demontere den og http://joachimauto.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Kutta ut batteri holderen, skal ha eksospotta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 bmw e34 touring deler selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 hei igjen! idag fikk jeg ut motoren på 525`n var litt jobb,men kom ut med et lite uhell bilder kommer blir nok en ny bil handel til freda`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 endelig kommet hjem her er noen bilder av 525`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 åssen toppakning må jeg bruke? skal ha turbo så må få dratt ut 400hk! noen TIPS? setter veldig stor pris på tips Noen tips til farge på e36`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Må skyte inn med fargeforslag jeg da! personlig ville jeg gått for en orginalfarge fra BMW, der har du jo absolutt et hav av farger å velge i, også er det veldig kjekt hvis du skulle bulke noen gang. bare å få ny del og lakke opp i orginal farge Har du en crazy candyfarge full av flakes så har du jobben med å noen gang få det likt hvis du bulker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 tok ut ledningene idag Før: Etter venter bare på og få henta den andre bmwen jeg har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Kjøpte coupe idag med mtech kit Veldig fornøyd med bilhandelen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Den siste likte jeg Hva er specs på bilen? Planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Ja veldig fin den bilen lite rust er det på`n Eneste jeg vet om spec på`n er: mtech kit sports understell Planer: få smelt inn en 525i turbo 350-400hk sparco seter og belter Bur etter hvert sparco ratt hydraulikk håndbrekk skal bli en rein drifting bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Har coupe'en blitt den nye prosjektbilen, eller skal det være en bil på sia? Hva er forskjellen på AC motoren, kontra en standard m50b25? Er den bygd om til 3.0, siden det står på toppen? Kult å se du som er så ung, drar igang et sånnt prosjekt! Er vel 2 år til du har lov til å kjøre på banen? Bare vær klar over at 400hk er veldig mye å ratte i en ribba e36 (1100kg?), for deg som er så ung! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå