Terminatorbmw Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Coupe`en er den nye prosjekt bilen skal bli en rein drifte bil AC Schnitzer har bytta litt forskjellig fra 2,5L til 3,0L Er innterisert i en bunnpane Fra en 3 serie over til en 5 serie M50B25 har 192 hk originalt 2,5L S50B30US har 240 hk originalt 3,0L Kan kjøre nå jeg idet året du fyller 15 år kan du begynne å kjøre
Terminatorbmw Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 var ute i garasjen når jeg kom hjem fra jobb Fikk lakka litt lister og sånt Tok av støtfangern foran og bak,og tok av mtech kitet og lakka det svart Er ikke alltid like moro og skru når skruene knekker for at de er så rusta Så sånn blei det da Klar for demontering Klar for lakkering Tok støtfargerfeste fra sedan,og pussa det ned prima og lakka Før pussing under pussing Ferdig prima og lakka og satt det på coupen Før og etter lakking så veldig nytt ut Sånn lakka listene på støtfangeren bak og foran og grillen Blei mye finere nå Under montering
Terminatorbmw Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Hei igjen skal snart hente motoren, også lurte jeg på om det var noen som har bunnpanne til en 525 til salgs?
tommyheimberg Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Du må ha bunnpanne te e36 med m50 mottor du:) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Anders92 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Er motoren en m50b25 med innmat fra s50b30 us utgave, da? ikke tenkt på at du kan få litt for denne motoren, slik den er nå, og heller bygge på en original m50b25? for det meste må vel byttes for å bygge holdbar turbomotor?
Terminatorbmw Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Blir ikke no turbo enda får vente litt med det vet bare at ac schnitzer har bygd om litt forskjellig i motoren
Terminatorbmw Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 ja er ikke så lenge til det er en sølv bmw i garasjen som våkner til livet igjen etter noen måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå