Gå til innhold

Førstebil:BMW 5-serie 530D Touring Manuell 1998 Prosjekt

Anbefalte innlegg

Mye måtte du gi for bakluka? Er langt ifra pen min også, så må skaffe meg en ny:P

Ga 4k for den inkl. lakk :) var skam billig mener jeg vertfall og da var den helt ny :)

Ja skam billig er vel ikke en overdrivelse:P Holder på å fjerne rusten fra min nå, å ser i etterkant at 4k skulle jeg lett betalt for å slippe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye måtte du gi for bakluka? Er langt ifra pen min også, så må skaffe meg en ny:P

Ga 4k for den inkl. lakk :) var skam billig mener jeg vertfall og da var den helt ny :)

Ja skam billig er vel ikke en overdrivelse:P Holder på å fjerne rusten fra min nå, å ser i etterkant at 4k skulle jeg lett betalt for å slippe:P

Er det sandblåsing du bruker da? :) eller sliper du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliper og så sandblåser:) Btw den listen som åpner og skiltlys sitter i, noe mer enn de 3 boltene på baksiden som holder den? Prøvde sånn fullfart å løse den idag, men virket til å henge godt:p

Mener det er 3 bolter på den :) men min henger fint med to :) er litt vrient å komme til på den innerste bolten, sikker på at det ikke er lim eller noe i tilegg da? er vertfall bare bolter på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 2 months later...
se der ja, er liv i gammle bilen min enda :) har ikke vært her på bimmers på evigheter...

var det ikke mye rust på "vindusdelen" på bakluka også? ser bra ut de planene dine :)

hilsen fra fredrikstad

Heisann ja :) var en del rust på vindusdelen også ja, men ble bedre etter noen timer med punktsandblåser og mye sand :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...