mathiasgranberg Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Mye måtte du gi for bakluka? Er langt ifra pen min også, så må skaffe meg en ny:P Ga 4k for den inkl. lakk var skam billig mener jeg vertfall og da var den helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Denne er det bare å få chippa.. Da har du skikkelig trekkvogn Er chippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Da var den nye bakluken montert etter mange ukers venting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Ferdig med skifting av bremseskiver og klosser fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bberg Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Mye måtte du gi for bakluka? Er langt ifra pen min også, så må skaffe meg en ny:P Ga 4k for den inkl. lakk var skam billig mener jeg vertfall og da var den helt ny Ja skam billig er vel ikke en overdrivelse:P Holder på å fjerne rusten fra min nå, å ser i etterkant at 4k skulle jeg lett betalt for å slippe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Mye måtte du gi for bakluka? Er langt ifra pen min også, så må skaffe meg en ny:P Ga 4k for den inkl. lakk var skam billig mener jeg vertfall og da var den helt ny Ja skam billig er vel ikke en overdrivelse:P Holder på å fjerne rusten fra min nå, å ser i etterkant at 4k skulle jeg lett betalt for å slippe:P Er det sandblåsing du bruker da? eller sliper du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bberg Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 sliper og så sandblåser:) Btw den listen som åpner og skiltlys sitter i, noe mer enn de 3 boltene på baksiden som holder den? Prøvde sånn fullfart å løse den idag, men virket til å henge godt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 sliper og så sandblåser:) Btw den listen som åpner og skiltlys sitter i, noe mer enn de 3 boltene på baksiden som holder den? Prøvde sånn fullfart å løse den idag, men virket til å henge godt:p Mener det er 3 bolter på den men min henger fint med to er litt vrient å komme til på den innerste bolten, sikker på at det ikke er lim eller noe i tilegg da? er vertfall bare bolter på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Da var det bestillt noen små ting fra ebay -Carbon nyrer+emblemer til hele bilen -M-power skiltholdere -m-tech girkule -gir og håndbrekksmansjetter med m fargene Venter også på fangere foran og bak og takvinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 se der ja, er liv i gammle bilen min enda har ikke vært her på bimmers på evigheter... var det ikke mye rust på "vindusdelen" på bakluka også? ser bra ut de planene dine hilsen fra fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 se der ja, er liv i gammle bilen min enda har ikke vært her på bimmers på evigheter...var det ikke mye rust på "vindusdelen" på bakluka også? ser bra ut de planene dine hilsen fra fredrikstad Heisann ja var en del rust på vindusdelen også ja, men ble bedre etter noen timer med punktsandblåser og mye sand hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå