tommybf Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 http://www.importhandel.no/bmw-e39-3-se ... enhet.html linken ovenfra er enheten som jeg skal koble opp i bilen. har en bmw e39 530i m-sport 2002 og lurer på om det er dsp i denne mod? og om den spilleren vil fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Om du har DSP, står det på originalspilleren. For å være på den sikre siden, kan du åpne luken bak i bagasjerommet og se på forsterker / CD-veksler / navigasjonsboks / etc om der står DSP noen plass. Her er en link til DSP adapter for BMW: DSP ADAPTER BSW Som du ser på bildet av bilen min, har ikkje eg noe som helst bak i der. Har planer om Blaupunkt eller noe der. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybf Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Thanks. Ska skjekke det ut og satse på at jeg ikke har det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Om du har DSP får du LITT av en jobb om du skal bytte noen element eller ha uorginal spiller.. og en del arbeid om du skal ha sub eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybf Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Regner med at det kom til å bli litt arbeid, men ska nokk få det til . Står det er en orginal enhet:-) Har en ground zero platonium 15* subb som skal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå