KennethW Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Av spesielle årsaker måtte jeg bytte dme'n på en E39. Nå må jo denne synces med ews'n. Går dette? Eller MÅÅ jeg ha ews og nøkkel fra samme donorbil?? Tips, triks og andre finullige muligheter mottas med et smil og takk!
Mikael-B Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 BMW Verksted skal kunne gjøre dette. Om de vil gjøre det er en helt annen sak.
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Kommer an på DME og EWS versjon. Ver2 kan synkes igjen, 3 og oppover kan ikke. Evt ta kontakt med RPM Motorsport i kanada. www.rpmmotorsport.net
KennethW Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Kommer an på DME og EWS versjon. Ver2 kan synkes igjen, 3 og oppover kan ikke.Evt ta kontakt med RPM Motorsport i kanada. http://www.rpmmotorsport.net Hmm. Bilen har datoen 03/1997. Noen måte å sjekke opp hvilken versjon det kan være uten å sjekke fysisk på bilen? Takker for svar og link. Skal sjekkes ut BMW Verksted skal kunne gjøre dette. Om de vil gjøre det er en helt annen sak. Hvorfor skulle det være en annen sak?
///Naitsirk Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Din kan synkes og det koster ca 1300,- på merkeverksted.
The Edge Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg har ikke prøvd dette, men i Carsoft'en min er der et valg for å synkronisere ews og dme.
Mikael-B Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hvorfor skulle det være en annen sak? Ikke alle merkeverksted som vil gjøre det.
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg har ikke prøvd dette, men i Carsoft'en min er der et valg for å synkronisere ews og dme. Ja og det funker. så sant du har EWS2. EWS 3 3,3 og 4,3 funker ikke med dette. Husk og sett en batterilader på bilen sånn at spenninga ikke blir for lav så du fucker syncinga.
///Naitsirk Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Er vel bare orginal carsoft som kan det og ikke kina søpla ?
Fliid Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Om du kjøper carsoft fra de som faktisk lager dette og kjøper siste versjon, så står du ganske fritt mtp. EWS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå