thommas88 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Yes blir nok en tråd dere har sett mye av tror jeg men dere med E46 sedan tror dere at dette kommer til å passe på en helt stock E46 sedan ? ikke noe senk, alt er org. foran 8,5x19 ET42 bak 9,5x19 ET42 Ossen blir det med kjørekomfor osv nå da ? regner med sporing i veibaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Kan hende det går akkurat siden du ikke har m-sport understellet. Men hvis den blir lastet tungt i ræva og kjøres litt hardt, så vil jeg tro det kanskje kan subbe bittelitt. Med mindre du kjører på med litt godt dekkstrekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Kan den senkes etter dette ? eller vil den subbe enda mer som senket ? Hva annbefaler du hvis jeg skal ha det så stort å bredt som mulig ? tenkte på en ET35 foran kanskje istede for 42 der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Det blir for stort uten senk. Må senke ganske mye for å unngå stylte-looken. Utseende-messig syns jeg også det blir "for mye" med de felgene der på en helt standard bil. Hadde kanskje fungert på en show-bil. Hvor mye det subber avhenger jo av hvor stiv bilen er bl.a. Har du org dempere vil det bli mye bevegelse og relativt stor sjanse for subbing, spesielt med senk. Har du coilovers blir det mindre bevegelse og mindre sjanse for subbing. Med de dimensjonene på felgene bør du nok gå for 225/35 og 255/30-dim på dekka for å unngå subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Denne er vel ikke senket så mye MEN jeg skjønner poenget ditt lars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Jeg har 9,5x19 med 245 dekk bak, har en hel del å gå på da... Mener et er 42. Er sedan så mye smalere altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Men vil dette garantert gå da ? Front 8x19 ET35 Back 9x19 ET42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Vil senke bilen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Det skal være ganske sikkert det ja. Kan ikke skjønne annet enn at det passer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå