Willersrud Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Girkasse? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Cd veksler? Send pm om du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Girkasse?Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Automat eller manuell du er på utkikk etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Cd veksler? Send pm om du har:) det har jeg desverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Har du separat cd og dvdspiller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Girkasse?Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Automat eller manuell du er på utkikk etter? Manuell Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Har du separat cd og dvdspiller da? Denne har business navigasjon, så her er det 1slot til navidvd og cd. utrolig praktisk i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirarnes Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Hva slags lydpakke har bilen? Jeg er på utkikk etter oppgradering av mitt. Jeg har kun standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinbo Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Har du venstre frontlykt? trenger kun bakparten, så skade i glasset gjør ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Har du venstre frontlykt? trenger kun bakparten, så skade i glasset gjør ingenting.. pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hva slags lydpakke har bilen? Jeg er på utkikk etter oppgradering av mitt. Jeg har kun standard. er buiness på denne, "bass" elementer under hver av framstolene, og 1 høytaler i hver dør og i hatehylle, hvordan spec. det er på disse er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hei Har du koppholdere i dashen over hanskerommet? Eventuelt er det sort interiør? Er på jaktvetter begge koppholdere + Delen av dashen som koppholderene er montert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 HeiHar du koppholdere i dashen over hanskerommet? Eventuelt er det sort interiør? Er på jaktvetter begge koppholdere + Delen av dashen som koppholderene er montert i. Det var det ikke i denne bilen, skulle gjerne hatt dette i min egen e61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 HeiHar du koppholdere i dashen over hanskerommet? Eventuelt er det sort interiør? Er på jaktvetter begge koppholdere + Delen av dashen som koppholderene er montert i. 'Tror jeg du bare kan glemme. Etter som jeg har hørt så er det en omfattende operasjon og ettermontere. Ikke funnet 1 person på nett etter utallige søk på google inn og utland som har ettermontert dette. Men fint om noen har sett eller har et super triks på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå