NSR Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Bagasjeluke og baklykter solgt!] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hei! Eg har ein kompis som trenger kontaktene på ledningene som går inn på nivå vakt på luftfjæringen, har du det og vil du kun selge kontaktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hvor mye for rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hvor mye for rattet? 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wangsmo Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Passer framfangeren til denne på en 96/97 sedan? om så, interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Nedre del av rattstammen? Trenger nye ledd da mine har fått no treghet et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Står bilen i Østfold? Trenger høyt bremselys, koppholdere framme og bak, venstre sidespeil + litt småplukket i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Står bilen i Østfold?Trenger høyt bremselys, koppholdere framme og bak, venstre sidespeil + litt småplukket i motorrommet. Ja, den står i Spydeberg. Bremselyset i bakluka var ødelagt mener jeg. Koppholdere framme manglet. Venstre sidespeil var knust. Hva trenger du i motorrommet? Jeg har brukt kappe/deksel mellom motor og radiator og luftbelgen mellom motor og lmm selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Motor, Gir og Eksosanlegg solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omadsen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Er klimapanelet solgt nå? Jeg er interessert. Noen som vet om disse går om hverandre så lenge Restvarme-funksjon er på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Er klimapanelet solgt nå? Jeg er interessert. Noen som vet om disse går om hverandre så lenge Restvarme-funksjon er på begge? Har det fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå