SMOKERIDER Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 papp mal for intercooler la ut større bilder jeg kåre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Fett med sidepipes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 det er fett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 får nå vis sæ d kor fett d er når d e oppstart:-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 la ut ett bilde til jeg kåre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 æ ser ta ja du :-> men e nå it ferdi sa brakketan der enda da:-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 flere som har semme planer som meg ja ser jeg holder på med turbo bygg i min e34 jeg også, så det blir en M50B20 turbo med sidepipes, bare at til meg så kommer det ut bakdøren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 er bare m50 b20 han bygger også ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Morsomt Original motor og gruppe A turbokit (kinaturbo)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 d e vertfall ikke nå kina turbo. motorn fer væll først men har dæ flæææær av demm så:-> bygge alt rundt motorn nå så kjøre æ mend minste trøkk. å da kann æ bygg opp en anna motor mens den her enda verka så d bli d bli men har berre ikke råa t alt på en gangside pipes gjennom døren va plana her å men bestemt mæ i site liiiiten:-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 d e vertfall ikke nå kina turbo. motorn fer væll først men har dæ flæææær av demm så:-> bygge alt rundt motorn nå så kjøre æ mend minste trøkk. å da kann æ bygg opp en anna motor mens den her enda verka så d bli d bli men har berre ikke råa t alt på en gangside pipes gjennom døren va plana her å men bestemt mæ i site liiiiten:-> hvor i norge befinner bilen her seg da?? har 3 M50B20 motorer til jeg som jeg kan bytte med når moteren min går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 ta her e yterst på møre på smøla :-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg