JulianS Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Sarkastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Alle biler med litt motor skal ha sitt når du tråkker på, kjøp deg en ombygd e36 m3 og kjør rundt riskokerene.. M30 motoren passer ikke i e36.. okey.. ja det kunne vært en mulighet faktisk driver å titter på m3er og m5er 3serie 5serie osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Dealen min er at jeg har en avtale med far og om litt over en mnd så får jeg 100lapper. Ante ikke at man mååå bruke pengene tvert. Sparing er jo et fint ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Dealen min er at jeg har en avtale med far og om litt over en mnd så får jeg 100lapper. Ante ikke at man mååå bruke pengene tvert. Sparing er jo et fint ord hehehe:P seff det er et valg;) jeg vet selv at jeg ikke er så flink med å stå rolig mens jeg har mye cash, derfor jeg vil satse på å kjøpe en annen bil eller shine opp gamle 5ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 E36m3 eller e34m5. Ombygd får du jo greie biler til 100-120k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Fristende å foreslå RWD Cossie, men da blir jeg vel tatt med bak låven og skutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 hehe. tenkte det samme, men tørte ikke si noe om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Drittbiler. Har kjørt mer ålreite olabiler... Tåler jo ikke stort mer enn det som er org heller... En s50b30 har du aldri noe tull med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Fristende å foreslå RWD Cossie, men da blir jeg vel tatt med bak låven og skutt. ford sierra cosworth vis jeg ikke tar feil? helt til jeg ser inni og bakdelen så er den råå fin får å si det slik;) ser ut til at jeg beholder 535i og fikser den opp osv. lyst på turbo i den men trenger litt råd fra folk om hva og hvor jeg får tak i ting. er ikke ute etter 1000hk men opp mot 50% økning hadde vært fint og spess cuuffff lyden:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg skal til å bygge turbo i min 535. Har handlet det meste av deler, og har denne tråden full av nybegynnerspørsmål fra meg: viewtopic.php?f=1&t=211011 Ellers er det mange folk her som har gjennomførte turbobygg på m30, søk litt i prosjekter så finner du nok det meste. PPF (http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/) og kimmit (www.ksr.as) har mye bra til ok priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Om du skal ha 200sx, Pass på alt av oljeslanger, jevnt oljetrykk og oljekjøleren til girkasse/kardang... Kameraten min sin har fått ny motor x 2, girkasse, kardang nå på 2 år. Kanskje litt annet når det er drifting, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har selv hatt en s13, den fungerte som bare det, solid, lavt forbruk og sprekt nok og VELDIG underholdene Men en 200sx oppimot en 535i med turbo som attpåtil er strøken? Da hadde jeg nok beholdt 535'en og brukt den for alle penga den er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 kjøp deg en ombygd e36 m3 og kjør rundt riskokerene.. M30 motoren passer ikke i e36.. For no vas. En m3 er på ingen måte en rask bil. Jeg hadde min 3.2l i ca 2 mnd og var så skuffa at jeg solgte den. Har også en kammerat med en 200sx med noen småmods og klarte på ingen måte å kjøre "rundt" han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 For noe sludder Wendel.. Er forskjell på hva folk er vandt med..! Noen syns at en 1.6 golf går bra.. Andre synes en 535i går helt sykt, og andre igjen synes en F430 går tregt.. Og ettersom trådstarter er 18år og med ferskt førerkort(?) så vil jeg nok si at en m3 3.2 holder mer enn nok for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 For no vas. En m3 er på ingen måte en rask bil. Neida, ikke rask på noe som helst vis en m3. Det der klarer hvilken som helst hyundai/kia også. LETT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå