Gå til innhold

HPI sprint drift bil, e46 m3 RC elektrisk bil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ofi6foa3o5fx36pbjotd.jpg

y0xefm586756p5jz5cbu.jpg

Noen som kan være intressert?

Servoen har fått seg en liten trøkk, men funker. Koster 150 tror jeg. trenger nytt tannhjul til å drive rudndt motoren men det koster 50 kr. Jeg kan fikse bilen så den kan prøvekjøre i Oslo.

Har 3 batterier, kontroll, masse dekk og felger. Noen gamle karosserier. Kan også endre hjulvinklene så den ikke blir drifting bil. Selges grunnet for lite tid.

Skrevet

Åpen for bud. Betalte 1800 for den av en kompis. Har så kjøpt ny diff+++ for ca 600 og så 1800(tror jeg) for Lipo batteri lader, karrosseri og noen ekstra dekk og felger.

Skrevet

Jeg skal sjekke(Kan ikke dette), er 2 lipo batterier og ett LRP 7,2 NIMH 4000. Lader er b6AC PRO.

Fant også to små esker. Står

Flux warp 5700Kv brushless motor(HPI)

Flux motiv brushless ESC

Dette du var ute etter? Om den motoren og ESC står i bilen eller om jeg fikk med noe anet vet jeg ikke!

Skrevet
Jeg skal sjekke(Kan ikke dette), er 2 lipo batterier og ett LRP 7,2 NIMH 4000. Lader er b6AC PRO.

Fant også to små esker. Står

Flux warp 5700Kv brushless motor(HPI)

Flux motiv brushless ESC

Dette du var ute etter? Om den motoren og ESC står i bilen eller om jeg fikk med noe anet vet jeg ikke!

var det jeg var ute etter ja. hva slags lipo batterier er det da? kan du ta et bilde av bilen uten karosseri?
Skrevet

Servo er litt skadet, men funker.

j58ezkc9wpqmw67qp9tc.jpg

Sort hjulet må byttes.

un9jr1srjw1xas6jd5aj.jpg

Deler jeg har kjøpt som bar eligger i esken.

qrj0j8yy90qlul3en769.jpg

Lipo batteri er Gens 3300mAH 7,4V 30C og det siste er 5300. Det er det jeg har brukt. Bilen går bra med det!!

Skrevet

Hva mener du med pris? Jeg er åpen for bud! Blir det skambud så kan den heller støve her på jobben og så kjørere jeg den i ny og ned. Ganske moro å kjøre driftbil på verkstedsfliser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...