e30_joakim Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 hei ! vet dette er feil sted å poste , men har en 518i e28 , hvor kjøper jeg senkesett, coilovers til den ? hvor får jeg stive fjører og dempere ?? håper på svar fra noen , passer det fra andre biler ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Du kan kjøpe coilovers til E34 med 4-syl og modde til Det er ganske vanlig å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 GS har jo ferdig coilovers eller dempere med fjærer, ta deg en titt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Du kan kjøpe coilovers til E34 med 4-syl og modde til Det er ganske vanlig å gjøre. ok med tanke på at demperene og fjørene er i et bak , er det linkt på e34 ? eller er demperene og fjørene vær for seg på e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 du får også kjøpt på Ebay f.eks : http://www.ebay.com/itm/KSPORT-KONTROL- ... 43aa0bd51a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Er likt ja hvor lav skal du ha den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 fant ikke noe på GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnadderTeam Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Joda, de har.. Gå inn på nettbutikken, Skriv inn reg nr ditt eller bare søk på e28..Så trykker du på tilbehør helt der oppe.. Da får du opp en liste på venstre side.. Der trykker du på gs performance.. Deretter foringer/understell vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Men husk det at så vidt jeg vet får man ingen sett med coilovers til E28 med TÜV-papirer... Ergo, aldri godkjent med coilovers hos Biltilsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=alt her har du hvertfall coilovers, men igjen uten TUV papirer som nevnt over her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 TUV papirer er ikke det jeg er redd får å ikke ha men skal gå inn å se priser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Schmiedmann.com har begynt å selge ferdig coilovers til E28 med ferdig sveist spindler. Noe som ikke gs sine har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Schmiedmann.com har begynt å selge ferdig coilovers til E28 med ferdig sveist spindler. Noe som ikke gs sine har har du link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 K-sport coilovers fra e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauno Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 http://rbtuning.no/new/index.php?route= ... ct_id=1125 Der, har ingen erfaringer med det, men vurderer å kjøpe det til min E28 snart ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå