Gå til innhold

NY DIY Portal ønskes testet - hva synes dere?

Aadnef11
 Share

Anbefalte innlegg

Det som er spennende her er at alle her i forumet kan bidra med sine DIY's og få det inn i portalen.

Her er det mye spennede funksjoner som automatisk FAQ osv.

Kult at dere synes at det ser bra ut.

8mt0kb4308r1pgi6wcwz.png

Dette er et lite bilde av strukturen jeg har lagt opp foreløbig. De fleste synes ikke enda grunnet manglende innhold. Alt er klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det ser bra ut jeg.

Men kan man legge til DIY selv, eller må du legge de inn?

Foreløbig i test fasen så legger jeg de inn. Men meningen er at det skal være mulig for alle å legge inn sine guider. Det fine her er at bildene som dere legger inn hostes direkte så de ikke blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, og jeg ser nytten av en slik portal, hvor alle DIY er samlet på en plass.

Men er det meningen at dette skal videreføres? Eller er det bare et testprosjekt? Er det privat eller buisness? Dvs skal noen tjene på dette?

I så tilfelle hvordan er det tenkt finansiert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, og jeg ser nytten av en slik portal, hvor alle DIY er samlet på en plass.

Men er det meningen at dette skal videreføres? Eller er det bare et testprosjekt? Er det privat eller buisness? Dvs skal noen tjene på dette?

I så tilfelle hvordan er det tenkt finansiert?

Jeg har ikke vurdert dette enda. Foreløbig så er det satt opp som en test. Vi må vurdere markedsføringsverdi opp mot kostnaden for tjenesten.

Dette er en portalløsning som f.eks Norwegian,Rolls Royce, Statoil, Ericsson osv. bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...