Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Heisan Jeg har satt opp et forslag til en egen DIY poratl som et eksempel her. Gå gjerne inn å test portalen. Det er foreløbig i tidlig stadium men si gjerne hva dere synes:) https://support.comaround.se/login.aspx ... d=xdMwAXxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Nydelig! Bare få inn fler DIY'er der nå så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Det som er spennende her er at alle her i forumet kan bidra med sine DIY's og få det inn i portalen. Her er det mye spennede funksjoner som automatisk FAQ osv. Kult at dere synes at det ser bra ut. Dette er et lite bilde av strukturen jeg har lagt opp foreløbig. De fleste synes ikke enda grunnet manglende innhold. Alt er klart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Dette kan bli VELDIG bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Her er det mulig å legge opp både videoer og tilmed sette opp egne elearning menuer for større emner. Portalen er opprindelig laget for å støtte store selskapers helpdesk men er ypperlig som teknisk portal på DYI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 jeg elsker deg! (no homo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Syntes det ser bra ut jeg. Men kan man legge til DIY selv, eller må du legge de inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Syntes det ser bra ut jeg.Men kan man legge til DIY selv, eller må du legge de inn? Foreløbig i test fasen så legger jeg de inn. Men meningen er at det skal være mulig for alle å legge inn sine guider. Det fine her er at bildene som dere legger inn hostes direkte så de ikke blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Har sendt deg en DIY på epost, kan du prøve å legge den inn, så jeg ser hvordan den blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 glimrende initiativ... følger spent med på utviklinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 SUPERB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Syntes det ser bra ut jeg.Men kan man legge til DIY selv, eller må du legge de inn? Nå er guiden din publicert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Ser bra ut, og jeg ser nytten av en slik portal, hvor alle DIY er samlet på en plass. Men er det meningen at dette skal videreføres? Eller er det bare et testprosjekt? Er det privat eller buisness? Dvs skal noen tjene på dette? I så tilfelle hvordan er det tenkt finansiert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Ser bra ut, og jeg ser nytten av en slik portal, hvor alle DIY er samlet på en plass.Men er det meningen at dette skal videreføres? Eller er det bare et testprosjekt? Er det privat eller buisness? Dvs skal noen tjene på dette? I så tilfelle hvordan er det tenkt finansiert? Jeg har ikke vurdert dette enda. Foreløbig så er det satt opp som en test. Vi må vurdere markedsføringsverdi opp mot kostnaden for tjenesten. Dette er en portalløsning som f.eks Norwegian,Rolls Royce, Statoil, Ericsson osv. bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå