kriffo Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 hei ønsker og kjøpe en hjerne til 323 e36 motor viss noen kan ha dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hei du. Jeg kan skaffe deg en slik hjerne. Du er kanskje klar over problematikken med EWS, eller startsperren, på M52 motorene? Du må ha en EWS modul og nøkkelchip som hører til den motoren. Hvis bilen er eldre enn 09.1994 modell(ca), har bilen ikke ledningsnett for EWS. Jeg har kontakt med en dyktig kar i Tyskland som omprogrammerer og fjerner EWS'en på M52 motorene. Da er det bare å koble på hjernen og starte opp. Uansett om bilen har EWS fra før eller ikke. Hjernen kan programmeres med ekstra effekt for standard 323 motor. Den kan også programmeres for bruk sammen med M50B25 innsuget. Da blir motoren betydelig sprekere. Du kan da får ca 205 hk i motoren sammen med 328 eksos. En kunde som har E39 523 med M50 innsug sier at motoren er mye sprekere etter at han fikk omprogrammert sin hjerne. Kundene rapporterer om økt effekt og lavere forbruk. En slik tunet hjerne hjerne koster 4.000 kr + frakt 150 kr. Da kan du selv velge om den skal programmeres til M52 innsug eller M50 innsug. Jeg har liggende hjerne uten startsperre til M52B28 motor nå. Den kan fint brukes i mellomtiden på 323 motoren, inntil jeg får skaffet deg hjerne med optimal programmering. Hvis dette haster, får jeg kanskje programmereren til å fikse en hjerne raskt. Da kan jeg ha den på tirsdag i neste uke. Men må da få beskjed raskt av deg. Jeg har mange gode referanser på disse hjernene. Ta gjerne kontakt på 92 22 65 44, hvis det er noe du lurer på. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 hei godt å vite litt:) dette er en m50 motor og bilen er 1997 modell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Om du har m50 motor, så er det enten 320 el 325. (m50b20 el m50b25) Men den motoren er fra annen bil? mener m50 ikke er levert senere enn rundt 95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 kunne du ordna en pris på hjerne. du får ikke tak i luftmengdemåler også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 dette er motor fra en annen bil ja har byttet motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tips: finn ut om du har vanos eller ikke. Og om det er siemens eller bosch elektronikk på motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriffo Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 da skal jeg få skjekka det i morgen takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå