Gå til innhold

hjerne

kriffo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei du.

Jeg kan skaffe deg en slik hjerne.

Du er kanskje klar over problematikken med EWS, eller startsperren, på M52 motorene? Du må ha en EWS modul og nøkkelchip som hører til den motoren. Hvis bilen er eldre enn 09.1994 modell(ca), har bilen ikke ledningsnett for EWS.

Jeg har kontakt med en dyktig kar i Tyskland som omprogrammerer og fjerner EWS'en på M52 motorene. Da er det bare å koble på hjernen og starte opp. Uansett om bilen har EWS fra før eller ikke.

Hjernen kan programmeres med ekstra effekt for standard 323 motor. Den kan også programmeres for bruk sammen med M50B25 innsuget. Da blir motoren betydelig sprekere. Du kan da får ca 205 hk i motoren sammen med 328 eksos. En kunde som har E39 523 med M50 innsug sier at motoren er mye sprekere etter at han fikk omprogrammert sin hjerne. Kundene rapporterer om økt effekt og lavere forbruk.

En slik tunet hjerne hjerne koster 4.000 kr + frakt 150 kr. Da kan du selv velge om den skal programmeres til M52 innsug eller M50 innsug. Jeg har liggende hjerne uten startsperre til M52B28 motor nå. Den kan fint brukes i mellomtiden på 323 motoren, inntil jeg får skaffet deg hjerne med optimal programmering.

Hvis dette haster, får jeg kanskje programmereren til å fikse en hjerne raskt. Da kan jeg ha den på tirsdag i neste uke. Men må da få beskjed raskt av deg.

Jeg har mange gode referanser på disse hjernene.

Ta gjerne kontakt på 92 22 65 44, hvis det er noe du lurer på.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...