Gå til innhold

318is E36, Solgt

Sannor
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent på bilde av bilen din med nye stoler Sannor :)

Vi fikk lett inn 2 stoler, baksete med rygg og sidepaneler i 5'rn som dukka opp på døra her :D

Var god plass så jeg! hehe :)

Kommer et bilde her. De var ikke så mye lysere enn baksetene som jeg trodde, så jeg er kjempe fornøyd hvertfall :D

DSC_0065.jpg

Hva syntes folket?

DSC_0066.jpg

:bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Perfekt E36 Coupe.

Takk for det du! :)

Så gjennom tråden din her om dagen, og den har forandret seg ganske godt fra du fikk den ser jeg.

Har blitt kjempe pen bil. Når jeg får lappen til sommeren må det arrangeres et BMW-treff så vi får tatt noe bilder sammen hvis du har lyst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt E36 Coupe.

Så gjennom tråden din her om dagen, og den har forandret seg ganske godt fra du fikk den ser jeg.

Har blitt kjempe pen bil. Når jeg får lappen til sommeren må det arrangeres et BMW-treff så vi får tatt noe bilder sammen hvis du har lyst :D

Tusen takk :D Har forandret seg litt ja, men mer forandring skal det bli! Full M-tech rundtom (minus M3 speil) og nye felger.

Jeg får lappen sommeren 2013 heheh, da kan vi ta noen bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt E36 Coupe.

Tusen takk :D Har forandret seg litt ja, men mer forandring skal det bli! Full M-tech rundtom (minus M3 speil) og nye felger.

Jeg får lappen sommeren 2013 heheh, da kan vi ta noen bilder :D

Da får vi vente til da! hehe

Men planene dine høres bra ut, hvilke felger har du sett på? :)

Jeg må finne meg noe sommerfelger snart, kjenner sommeren er rundt hjørnet :applause:

Så ut som en meget pen førstegangsbil! :) Orginalt i hattehylla på e36 sitter det 4"! du burde ta de ut og sette inn adapter, da får du plass til 6x9 ;)http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-3-SERIE ... 140wt_1037

Takk for det du, jeg skal nok sette i noe andre høyttalere bak der ja.

Pappa kjenner mannen som driver Bilradiosenteret i Hønefoss her, så skal ha bilen ned til han en dag så han får kikket litt og sagt hva han mener jeg burde ha og ikke :)

FYYY, så strøken bilen din var!

Har jeg sett den utstilt på ett gatebiltreff før? Eller er det bare en som er ganske lik? :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannor, har sett på AC Schnitzer Rennsport Type 1

Schnitzer2.jpg

Har forsåvidt bestemt meg for disse, men BBS Style 5 er også noe jeg har lyst på.. Men begge felgsettene koster endel!

Picture090-1.jpg

Tenker også å kjøre Anthrazit senter på felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, er liksom litt åpen for alt har jeg funnet ut.

Var litt mer på kantfelger før, men har fått mer og mer sansen for konkav også :)

Ja, er en del ganske heftige kantfelger på Felgen-garage, men det er vel svindyrt tenker jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt mer på kantfelger før, men har fått mer og mer sansen for konkav også :)

Ja, er en del ganske heftige kantfelger på Felgen-garage, men det er vel svindyrt tenker jeg da?

Jepp, syns både konkav og kantfelger er fett.

Er høy prisklasse på felgene ja, 10-12000kr tror jeg.. Men de er jo helt nyrestaurert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil da!

Ville fått på oransje blinklys foran og bak, facelift grillramme og m-tech ratt ;)

Felgvalg? Hartge 18" replica hadde passet som bare det på din :) CSL er jo grei de også... Har forresten noen tilsalgs :P

Eller BBS CH ?

Her har du perfekt bil i mine øyne ;)

GreenM-2-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil da!

Ville fått på oransje blinklys foran og bak, facelift grillramme og m-tech ratt ;)

Felgvalg? Hartge 18" replica hadde passet som bare det på din :) CSL er jo grei de også... Har forresten noen tilsalgs :P

Eller BBS CH ?

Her har du perfekt bil i mine øyne ;)

Har faktisk tenkt på oransje blink, og sette på orginallyktene bak, tror jeg prøver det til sommeren :)

Facelift grillramme er jo en mulighet da min har en liten bulk, og noe smårust i endene. Link :?:

Har du noe tråd på de felgene dine?

Var meget pen den der ja, men jeg er ikke superfan av de felgene dessverre. Blitt litt "gamle" på en måte, hehe :P

Ble jævla mye kødd med innleggene nå, da jeg trykket litt feil, endra feil, blabla... osv egentlig. hehe

Men nå er det meste bra tror jeg :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, syns både konkav og kantfelger er fett.

Er høy prisklasse på felgene ja, 10-12000kr tror jeg.. Men de er jo helt nyrestaurert da.

Ja, det koster å ha orginalt! :)

Men se den linken jeg postet i innlegget litt over her, er vel en replica av de du hadde lyst på, men til MYE billigere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...