Jørgen-A Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg driver og leker med tanken på og lage meg en trivelig bruksbil som skal være lovlig. Planen en en e34 med m50 turbo. Noen som har fått det godkjent ved bruk av m5 3.8 spech 340hk/400nm? Hvordan er det og godkjenne bil med katalysator? Kan jo finne en 88 mod uten men hadde hvert greit og bygd på bil med m50 org. Hva sier tilsynet om datasprut? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Spørsmål: Er det bare 88-modell som ikke har katalysator? Eller har ikke 89-modeller heller dette originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg driver og leker med tanken på og lage meg en trivelig bruksbil som skal være lovlig.Planen en en e34 med m50 turbo. Noen som har fått det godkjent ved bruk av m5 3.8 spech 340hk/400nm? Hvordan er det og godkjenne bil med katalysator? Kan jo finne en 88 mod uten men hadde hvert greit og bygd på bil med m50 org. Hva sier tilsynet om datasprut? Takker for svar jeg fikk min søknad om turbo på 88 535 godkjent, eneste som trengtes var utslipp på tomgang og effektmåling. Jeg kunne velge å ta utgangspunkte i 540 eller m5 siden begge har 400nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Lenge siden du fikk innvilget den da? utslipp på tomgang blir vel samme som co måling på eu vel? Noen som vet om 89mod har kat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Vil tro de krever original motorstyring, jeg fikk ikke lov til å bruke datasprut. Jeg har turbochip bare. Utslipp blir vel bare co på tomgang vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Lenge siden du fikk innvilget den da? utslipp på tomgang blir vel samme som co måling på eu vel?Noen som vet om 89mod har kat? er co måling ja, fikk invilget rett før jul en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 1989 mod har kat ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Ok. Da må jeg finne med 88 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 I helgen drar jeg og henter meg 88mod 520 med m5 understell interiør og stylig. Så nå blir det send inn en søknad om m50 turbo godkjenning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Noen flere som har fått til dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 NeonMuffler har godkjent/fått godkjent søknad på e34 med m50 turbo Prosjekt tråd: viewtopic.php?f=11&t=112107 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Så han har det ja. Må jo vær mulig for meg og da. Prosjekt tråd kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 M5 ble jo levert med 340hk og 400(?)nm, holde deg under det så går det sikkert glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Det er planen. Og siden bilen allerede har dette understellet er det ikke mye jobb. Trenger uansett ny bruksbil så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Vil tro de krever original motorstyring, jeg fikk ikke lov til å bruke datasprut. Jeg har turbochip bare. Utslipp blir vel bare co på tomgang vil jeg tro. Jeg har fått klarsignal om bruk av datasprut. Men det gjelder dog også biler før 89' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå