Gå til innhold

Godkjenne e34 med turbo!

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg driver og leker med tanken på og lage meg en trivelig bruksbil som skal være lovlig.

Planen en en e34 med m50 turbo. Noen som har fått det godkjent ved bruk av m5 3.8 spech 340hk/400nm? Hvordan er det og godkjenne bil med katalysator? Kan jo finne en 88 mod uten men hadde hvert greit og bygd på bil med m50 org. Hva sier tilsynet om datasprut?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og leker med tanken på og lage meg en trivelig bruksbil som skal være lovlig.

Planen en en e34 med m50 turbo. Noen som har fått det godkjent ved bruk av m5 3.8 spech 340hk/400nm? Hvordan er det og godkjenne bil med katalysator? Kan jo finne en 88 mod uten men hadde hvert greit og bygd på bil med m50 org. Hva sier tilsynet om datasprut?

Takker for svar :D

jeg fikk min søknad om turbo på 88 535 godkjent, eneste som trengtes var utslipp på tomgang og effektmåling. Jeg kunne velge å ta utgangspunkte i 540 eller m5 siden begge har 400nm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Vil tro de krever original motorstyring, jeg fikk ikke lov til å bruke datasprut. Jeg har turbochip bare. Utslipp blir vel bare co på tomgang vil jeg tro.

Jeg har fått klarsignal om bruk av datasprut. Men det gjelder dog også biler før 89' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...