Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og leker med tanken på og lage meg en trivelig bruksbil som skal være lovlig.

Planen en en e34 med m50 turbo. Noen som har fått det godkjent ved bruk av m5 3.8 spech 340hk/400nm? Hvordan er det og godkjenne bil med katalysator? Kan jo finne en 88 mod uten men hadde hvert greit og bygd på bil med m50 org. Hva sier tilsynet om datasprut?

Takker for svar :D

Skrevet
Jeg driver og leker med tanken på og lage meg en trivelig bruksbil som skal være lovlig.

Planen en en e34 med m50 turbo. Noen som har fått det godkjent ved bruk av m5 3.8 spech 340hk/400nm? Hvordan er det og godkjenne bil med katalysator? Kan jo finne en 88 mod uten men hadde hvert greit og bygd på bil med m50 org. Hva sier tilsynet om datasprut?

Takker for svar :D

jeg fikk min søknad om turbo på 88 535 godkjent, eneste som trengtes var utslipp på tomgang og effektmåling. Jeg kunne velge å ta utgangspunkte i 540 eller m5 siden begge har 400nm.

Skrevet

Vil tro de krever original motorstyring, jeg fikk ikke lov til å bruke datasprut. Jeg har turbochip bare. Utslipp blir vel bare co på tomgang vil jeg tro.

Skrevet
Lenge siden du fikk innvilget den da? utslipp på tomgang blir vel samme som co måling på eu vel?

Noen som vet om 89mod har kat?

er co måling ja, fikk invilget rett før jul en gang.

  • 5 months later...
Skrevet
Vil tro de krever original motorstyring, jeg fikk ikke lov til å bruke datasprut. Jeg har turbochip bare. Utslipp blir vel bare co på tomgang vil jeg tro.

Jeg har fått klarsignal om bruk av datasprut. Men det gjelder dog også biler før 89' :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...