Gå til innhold

Godkjenne e34 med turbo!

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

var nok det ja.

Hm... Ser flere har fått svar fra han og sliter litt i ettertid.. Hvor sendte du din og hva merket du den med? Jeg skal sende inn snart men skal prøve for alt det er verdt å få den til noen andre, aller helst regionkontakten i SFOOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med forskjellig praksis er helt forbanna tett. Jeg fikk ikke godkjent min e36 m50 turbo med vipec fordi jeg måtte ha syklustest. Blir forbanna jeg når man bruker så mye tid og penger på å prøve å få det til, men hadde jeg bodd der morty eller e30 tic, og en til jeg ikke husker navnet på her bor, så hadde der blitt godkjent med bare co måling!!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo likedan her og, noen får godkjent andre ikke. Forskjellen er han som har behandlet søknaden. En av oppgavene til SFOOR er jo lik behandling av søknader, derfor vil jeg at min skal havne i hendene på de som kan sine saker isteden for en eller annen maktsyk jævel på lokal trafikkstasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gjør folk det for å få bekreftet at de riktige delene i understellet blir byttet? drar dere til deres lokale bmw forhandler og får de til å gå over den?

Kontrolløren her bare sjekka og målte dimensjoner på bremser/stag, jeg trengte ikke innom et bmw-verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gjør folk det for å få bekreftet at de riktige delene i understellet blir byttet? drar dere til deres lokale bmw forhandler og får de til å gå over den?

Kontrolløren her bare sjekka og målte dimensjoner på bremser/stag, jeg trengte ikke innom et bmw-verksted.

jeg har heller ikke fått noe beskjed om det.

men jeg har med masse utskrifter ifra ETK'n ifra GS. med stempel ifra di.

EDIT: jeg skal jo også kjøre inn på bt med e85 på tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...