Jørgen-A Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 var nok det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 bare jeg som har fått godkjent datasprut UTEN syklustest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 du har vel ikke fått godkjent enda morten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 bare jeg som har fått godkjent datasprut UTEN syklustest? Det er ulik praksis rundt om, jeg har også sett svar å søknader som er godkjent der det står bruk av uorg motorstyring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 var nok det ja. Hm... Ser flere har fått svar fra han og sliter litt i ettertid.. Hvor sendte du din og hva merket du den med? Jeg skal sende inn snart men skal prøve for alt det er verdt å få den til noen andre, aller helst regionkontakten i SFOOR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det med forskjellig praksis er helt forbanna tett. Jeg fikk ikke godkjent min e36 m50 turbo med vipec fordi jeg måtte ha syklustest. Blir forbanna jeg når man bruker så mye tid og penger på å prøve å få det til, men hadde jeg bodd der morty eller e30 tic, og en til jeg ikke husker navnet på her bor, så hadde der blitt godkjent med bare co måling!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det er jo likedan her og, noen får godkjent andre ikke. Forskjellen er han som har behandlet søknaden. En av oppgavene til SFOOR er jo lik behandling av søknader, derfor vil jeg at min skal havne i hendene på de som kan sine saker isteden for en eller annen maktsyk jævel på lokal trafikkstasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 opp.ombygg.ro@vegvesen.no Send søknaden deres til denne mailen. Da går den rett til Sfoor og blir behandlet av dem og ikke deres lokale trafikkstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Takk for det hr Fjeld. Jeg har faktisk lagret den mailen fra tidligere sammen med et "søknadsskjema" fra vegvesenet som de liker at folk bruker. Har bare ikke turt å sende inn enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 var da dit jeg sente min og. men den blir sendt videre til den regionen du hører til uasett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 hvordan gjør folk det for å få bekreftet at de riktige delene i understellet blir byttet? drar dere til deres lokale bmw forhandler og får de til å gå over den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Jeg skal til til ett autorisert bmw verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 hvordan gjør folk det for å få bekreftet at de riktige delene i understellet blir byttet? drar dere til deres lokale bmw forhandler og får de til å gå over den? Kontrolløren her bare sjekka og målte dimensjoner på bremser/stag, jeg trengte ikke innom et bmw-verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 du har vel ikke fått godkjent enda morten ? står overhode ingen ting om det i svaret mitt fra di. di skulle bare vite ladetrykk og effekt. eneste som sto og det skulle stå på bremsepapiret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 hvordan gjør folk det for å få bekreftet at de riktige delene i understellet blir byttet? drar dere til deres lokale bmw forhandler og får de til å gå over den? Kontrolløren her bare sjekka og målte dimensjoner på bremser/stag, jeg trengte ikke innom et bmw-verksted. jeg har heller ikke fått noe beskjed om det. men jeg har med masse utskrifter ifra ETK'n ifra GS. med stempel ifra di. EDIT: jeg skal jo også kjøre inn på bt med e85 på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå