Yahoo Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hei! Har en e36, 318 92mod med noen problemer i varmeanlegget. På kontrolleren er det 3 hjul. Ett for viftehastiget, ett for hvor varmt det skal være, og ett for luftstrømmen. Velger jeg at det skal blåse på vinduet(hjul 3) kommer det konstant varme der uansett hva hjul nr 2 står på. Velger jeg at det skal blåse på føttene(hjul 3), eller ut dashen(hjul 3) kommer det kaldluft uansett hva hjul nr 2 står på. Hastighetene på vifta (hjul 1) fungerer, men står den på "0" så kommer det kaldluft sigende inn. Så det virker som den ikke tar noe som helst hensyn til hvilken varme instilling jeg har på. Har luftet igjennom systemet flere ganger, har renset magnetventilene, men ingenting fungerer jo. Virkelig ett rart problem Noen som vil hjelpe meg i feilsøkingen? Takk, - Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 No one? "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 du for titte på skjemaene i denne linken fra side 196 og nedover. http://wds.spaghetticoder.org/older/199 ... Manual.pdf om varmefordelingen skjer ved at ventilene åpner for oppe og ned eller om dette skjer med spjeld vet jeg ikke ?feil på wire/spjeld eller feil i magnetventil eller styreenhet? Ang styreenhet så er det flere å velge mellom ca 4 på denne linken finner du delene http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=18 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Mistenker da bryteren for varmereguleringen, Men det er rart at det kommer varmluft overalt unntatt i midten ;s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 på det hjulet til venstre kan du velge mellom kald og varm luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Har bare ett hjul der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 men er "hjul nr 2" på panelet elektrisk eller er det mekanisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Mekanisk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå