Madde Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Hehe bilen har blitt eid av en kvinne som ikke hadde mye peil på bil.. ola martin lie sa at dette garantert ikke var fra register eller innvendig i motor. og at det hørtes mer ut som noe lå og slo mot enten motor eller eksos. for å være helt ærlig så vet jeg ikke hva det kan være.. irr :S vil jo fhelst finne det ut
gullsakar Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 du får gå over eksosen å se da.. kan jo bare være et feste som er røket..
Madde Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 hmm ja får vel det. vet du om noen steder man kan løfte bilen på bukk? i nærheten av oslo?
gullsakar Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 I min profil er bosted krsand, og det stemmer.. Dessverre lite kjent med bukkeplasser i Oslo.. kjøp to jekker fra Biltema da vel..
Madde Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 hehe ja får vel dra meg opp dit og kjøpe noen bukker..
sufii Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Du kan stikke på motorsenteret på haugenstua eller holmlia. Der har de løftebukker. Løfte opp bilen og se om motorplate eller noe slikt er løst.
Madde Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Koster det mye å få låne bukken der?
sufii Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men du må egentlig ha et års medlemskap, hvis du er under 20 år koster det deg noe med 200, over 20 år 350. Men hvis du spør snilt så tror jeg du får lånt bukken dersom det er ingen som bruker den bare for å ta en rask titt.
Madde Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 ok. jeg er 26 år.. det var dumt men skal se om jeg kan få låne den en rask tur til neste uke. takk for råd. er det forresten lurt å fjerne plasten under motoren når man skal ta en motorvask?
sufii Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Skal nok ordne seg skal du se - er vel ikke dumt mener jeg. Kjørt uten motorplate under all slags vær, da regner jeg med at det kommer en del dritt og vann under, men bilen var like hel. min erfaring isåfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå