Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe bilen har blitt eid av en kvinne som ikke hadde mye peil på bil.. ola martin lie sa at dette garantert ikke var fra register eller innvendig i motor. og at det hørtes mer ut som noe lå og slo mot enten motor eller eksos. for å være helt ærlig så vet jeg ikke hva det kan være.. irr :S vil jo fhelst finne det ut

Skrevet

Du kan stikke på motorsenteret på haugenstua eller holmlia. Der har de løftebukker. Løfte opp bilen og se om motorplate eller noe slikt er løst. :-)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men du må egentlig ha et års medlemskap, hvis du er under 20 år koster det deg noe med 200, over 20 år 350.

Men hvis du spør snilt så tror jeg du får lånt bukken dersom det er ingen som bruker den bare for å ta en rask titt. :-)

Skrevet

ok. jeg er 26 år.. det var dumt :P men skal se om jeg kan få låne den en rask tur til neste uke. takk for råd. er det forresten lurt å fjerne plasten under motoren når man skal ta en motorvask?

Skrevet

Skal nok ordne seg skal du se :-)

- er vel ikke dumt mener jeg. Kjørt uten motorplate under all slags vær, da regner jeg med at det kommer en del dritt og vann under, men bilen var like hel. :-) min erfaring isåfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...