Peak Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36598482 Vurderer dessverre å selge bilen da jeg skal tilbake på skolebenken. Bilen er en 1998 modell touring med 243 000km på telleren, kjøpt ny i Tyskland og importert inn til Norge i 2000, bilen har gått som varebil i Lillestrøm og ble videre solgt til svigerforeldrene hans som bor samme sted, så bilen har kun gått i familien deres, helt til jeg kjøpte den august 2011. Angående varebil, har bilen blitt registrert som personbil og fått satt inn baksetene i 2009 og ser splitter nye ut. Aløp av tiden jeg har hatt bilen har den rett og slett vært feilfri, kun batteriet som ble byttet nå i januar. Har en stor perm med kvitteringer de siste 10 årene hvor den har blitt kostet på store summer av slitedeler. Serviceheftet er stappfult med stempler fra både merkeverksted og et fast svensk verksted tidligere eier har benyttet seg av. Siste service på bilen ble gjort på 230 176 km. Motor går vanvittig bra og ingen ulyder, fantastisk lyd fra sekseren som sitter under panseret. Som sagt tidligere har bilen hatt utrolig god oppfølging, noe som gjenspeiler seg i km.standen. og den har mange år igjen på veien Olje har blitt skiftet gjevnlig etter hver 7 500km Fått bilen helt ned i 0,43 l/mil med cruisecontrol. Eneste negative ved bilen er steinsprutskader i lakken og desverre litt rust på førerdør. Bagasjelokket har en tendens til å ruste på nettopp denne typen bil, men det er skiftet for få år siden, og er nesten rustfritt. Bilen har nylig fått skiftet radiator, termostat og termostathus så nå hviler nålen akkurat midt på. Bilen er stappet med utstyr og ting som kan nevnes ; - Regnsensor - Nivåregulerbare Dempere - Skinnseter - GSM Telefon - Business CD-spiller (Original) - Varme I Seter - Glass Takluke - Side Airbager - Cruise Controll - On Board Computer, Største - Multifunksjon M5 Ratt (Originalt fra fabrikk) - Avtagbart Hengerfeste (Originalt fra fabrikk) - Steptronic - Automatisk Klima Bilen er EU-Godkjent frem til 31.08.13
Peak Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 E24, E28, E30 og E36 coupé med sekser og i god stand, mellomlegg begge veier.
Hans Wilhelm Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Antar E36 eller E46 compact utgår da? Begge med sekser. E36 med M52b28, originalt 323ti, bøttestoler, diffbrems, KW coilovers, R-dekk osv. Godt egnet til Trackdays og banedager. E46 325ti med sportstoler, sportsunderstell, skinn, el vinduer, luke osv osv
Peak Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Høres helt klart artig ut, men er først og fremst ute etter en bruksbil og jeg har aldri helt vært "fan" av Compact, no offence. Men du må gjerne kjøpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå