stianw Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har byttet motor i min 96mod 318i men den tenner ikkje, satt inn komplett motor med ledningsnett og hjerne fra huggebil, noen som veit kva det kan vere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har du samkjørt EWS og DME? (startsperre og motorstyreenhet) Om du ikke har gjort det, vil ikke motoren starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espHJ> Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 De gangene som jeg har hatt problem med dette så har det som regel vært en jordings ledning som ikke er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 er nok noe med dme og ews. har bytta motor ledningsnett og hjerne men ikkje noe ews greier, ka kan eg gjere med dette då? dritt att dette sku sje då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Må kodes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 sett inn hjernen fra gammel motoren din, så starter den. (så fremst det er samme plugg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 va ikkje samme hjerne på gamle motor va m40 før i 96mod bil, men har satt inn m43 el 44 nå 97mod motor, men starter ikkje, med ews som hører til bilen så kjinner den men ingen gnist, med ews og nøkkel så hører til motor vil den ikkje kjinne, skal det vere meir boxer en den som er koblet til ringen rundt nøkkel? kan det vere kobla om noe i bil for att m40en skal starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå