Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligge litt i ordet.

Den linjære BTR vil juserer seg slik at den ligger lik det trykket som du har i innsugsmanifoilen + det trykket bensin dysene kjøres på. altså fek 3 bar bensintrykk (på dysende) + manfolil trykk (på tubo 0,5 bar turbotykk i manifoilen + 3bar =3,5 bar på fuel railen)

Den progresive BTR vil øke trykke på bakrund av manifoiltrykke, men med juserbar øknig eller fast øknings tall fex 1,2 etc (kommer ann på type) altså den vil drive opp bensintrykket mer enn manifoiltrykket.

Litt vanskelig forklar :roll: finnes sikker bedre forklaringer andre plasser.

Skal du bare bruke detter for å juster bensin uten å røre ecu på sugemotoren din?

Prog BTR brukes som rege på turbo konverterings biler med max ladetrykk 0,6bar.

På suge motorer vil motoren produsere undertrykk i manifoilen ved pådrag, dette er motsatt på turbo. så fuksjonen vil jobbe motsatt på på en standar prog BTR. ser ikke helt poenget til å bruke på suge motor. da må den være laget for sugetrim.

fant litt her http://www.gomog.com/allmorgan/regulator.html

Skrevet

det skal på en s62 sugis og koster flesk og kjøpe nytt alt til btr opplegget.

derfor satser eg heller på en uorg en som koster en brøkdel.

så lurte bare på om eg sku ha linjær eller progressiv.

Skrevet

kjør vanlig BTR du. et godt merke. jeg kjøpte ein aeromotive a1000-6 p/n 13109 til mitt proskjekt( ikke m5 da :oops:).

den har utgang til begge fuel raiene, og er god og stabil.

0gv8v3log7n83n0qfjf3.jpg

kan koble slik

1lcfa6osz7uj2gorwdh3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...