TomasShiny Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hallo dere.! Etter å ha restaurert Mine gamle cossie felger til den bilen jeg hadde før jeg ble frelst. så har jeg hatt lyst å gjøre det samme igjen. Etter siste tidens resultat av at e46'n ble borte. ¨å jeg nå har kjøpt 07 e61 530d, så har jeg jo ikke nå umidelbart prosjekt i øyne. ennå. så da lurte jeg på om noen her hadde noe BMW orginal felger. som er kantkjørte å Jæ¤%e. som di kan donere bort. så jeg har noe artig å drive med etter jobb. Grunnen til at jeg la dette emnet her på BMW prosjekter. er fordi jeg da vil legge ut prosjektet her. om ikke no felger dukker opp. så får jeg fikse EN bmw 172 felg istede. Kan hente på sentral østlandet. Ring 95 12 63 75. el sms/mms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Om du er interessert i å ta på deg felg jobb kunne eg vært interessert i å få fiksa mine bbs rc 17 toms.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 send meg noe bilder av dem da. Tomas@streetshoot.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hvis du trenger puslejobb også Tomas, så kan du få ta mine Hartge Classic og shine? Kan betale deg for jobben selvsagt men har ikke peil på dette selv... Send en sms så kan jeg jo stoppe innom neste gang jeg ser deg på shell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Kan han fikse større nav på felger? e39 med sin tåplig nav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Kan han fikse større nav på felger? e39 med sin tåplig nav jeg gjør det ikke. men skal høre med noen jeg kjenner om di fortsatt driver med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Setter stor pris for hjep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Setter stor pris for hjep Hei du. snakket med dem jeg kjenner. å di mener at beste er å levere dem til Holmen Bilgummi i oslo. da di har ca 1 million års erfaring med felgretting og annet arbeid på felger. 22 65 11 99,- spør etter Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg