Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører kit fra Gripforce, det koster halvparten. Men svinghjulet er ikke i aluminium eneste, men det er letter enn orginalt.

Ver klar over at når du bytter ut det orginale så får du en rattle lyd fra girkassen når du står i ro med clutchen ute og på enkelte turtall ved belastning.

Skrevet

Funker nok det også, men jeg kjører dette: http://gripforce.com/store/index.php?ma ... cts_id=211

Ville ha noe som holder litt mer en orginalt, og det du posta er for orginal US M3. Den har jo bare 240hk.

Funker fjell, jeg har kjørt det rundt 18.000km på to sesonger. Da er det all mulig kjøring. Til og fra butikken, Nürburgring, herjing på Rudskogen og drifting på gocart bane.

Det tar en stund før den biter skikkelig etter montering, jeg glemte selvsakt å gjøre svinghjul og trykkplate rein med bremserens før montering. Så hadde jo et fint lag med fett mellom der. Da gikk det sikkert 3-4000km før svidd clutch lukt forsvant. Bare man rygget ut av garasjen så stinka det inni bilen.

Skrevet
Jeg kjører kit fra Gripforce, det koster halvparten. Men svinghjulet er ikke i aluminium eneste, men det er letter enn orginalt.

Ver klar over at når du bytter ut det orginale så får du en rattle lyd fra girkassen når du står i ro med clutchen ute og på enkelte turtall ved belastning.

FÅr ikke noe eller veldig lite rattle om du kjører med fjæra senter :)

Skrevet

Du får en del, men det skal vere verre med ufjæra ja. Det er sånn at det klirrer og rassler på enkelte turtall ved vanlig kjøring og en del når kassen er blitt varm. Tror ikke jeg har noe film av hvordan det høres ut heller, skal sjekke.

Skrevet

Hmm, UUC driver jo og reklamerer så bra for sine kit med fjæra senter at de skal få lite eller ikke noe rattle da.

Trodde det var hele poenget med fjæra senter. Det gjør jo i grunn det samme som dobbelmasse svinghjulet?

Ja jeg googlet akkura videon.

EDIT: Den er ganske hissig den S50en da... :)

Skrevet

Ja, nei det kan jeg ikke si noe om. Men jeg vet i hvert fall at det oppsettet jeg har lager klirrelyd. Man vet jo at det skal vere sånn, så det er jo greit. Men mange utenforstående vil kanskje oppfatte det som om at det er noe galt eller at utløserlageret er på tur.

Tror han har aluminium svinghjul, det er enda er par kg lettere enn dette til Gripforce. Så er det jo carbon boks og Alpha-N

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei igjen

hvor mye er det du betalte i frakt?

på bestillingen kommer det totalt på 930dollar, de skal ha 473dollar for frakt, var det du betalte også?

Skrevet

Sånn kommer det her, valget mellom express eller vanlig, begge over 400dollar pluss prisen på pakken.

hvor i norge er det du bestilte til? kanskje noe med det å gjøre, eller at fraktkostnadene er blitt høye grunnet den høye oljeprisen.

i2o9g3b80njipjhy2qs9.jpg

Skrevet

Ta å send de en mail og si at du har snakka med en som har handla akuratt det samme og betalt mindre i frakt. Det var egentlig 180dollar i frakt, men jeg fikk 20 av sinden jeg hadde handla der før.

Skrevet

Jeg fikk den hit til vestlandet, om det skal skille flere tusen kr på det så kan du sette shipping address til meg, så videresender jeg den til deg. Tipper det er rundt 300kr i frakt på en slik pakke innenlands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...