Stava Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Hei. Jeg har en 2001 e46 sedan som jeg ønsker å bytte lykter til "angel eyes", så fant jeg noen jeg likte hoss Gs. Men jeg la merke til at de har linser på kjørelysa, så da lurte jeg på om hva jeg skal gjøre siden jeg ikke har det orginalt, har det noe å si om jeg monterer dem på slik som de er? -Stava
Lars89 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Det har ikke noe å si. Lyktene er tilpasset originale pærer. Vil dog anbefale å kjøpe løse ringer da disse gir mye penere lys. http://www.ebay.com/itm/CCFL-Angel-Eyes-White-Halo-Ring-BMW-E46-2Door-Coupe-Sedan-Non-Projector-/160726764217?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item256c0fcab9
Stava Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Ok takk Det har også vert under vurdering, men flere jeg har snakket med anbefalte å kjøpe hele lyktehuset for det er lettere? og kanskje litt billigere? Men viss jeg skal kjøpter løse ringer, hvilken lim er best å bruke da? og hvordan er det å koble sammen? Hørt at når du bruker LED så "lurer" du systemet og får en feilmelding. ?
Lars89 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Litt lettere med hele lykter ja, men betydelig dyrere. Må også tenke på at uoriginale lyketer ikke har like god kvalitet og lysstyrke som originale BMW-lykter. Trenger ikke bruke lim. Festes med klips som sitter på ringen. Kan bruke "strømtyv" så slipper du å klippe ledninger. Skal ikke få feilmelding med uoriginale ringer.
Fliid Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Er det feilmelding i det hele tatt ,på park pæren på E46?
Stava Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Takket være deg så skal jeg heller kjøpe løse ringer, hadde egentlig ikke så lyst å kjøpe hele greia;) pleier det å følge med noen bruksanvisning på det elektriske ved kjøp av slik da? Har søkt litt rundt å sett bilder der de driver å kobler og styrer en del (virker det som). Vil liksom ikke gjøre noe feil der:P
Stava Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Er det feilmelding i det hele tatt ,på park pæren på E46? Har kun hørt og lest om feilmeldinger angående LED angel eyes
gullsakar Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Er det feilmelding i det hele tatt ,på park pæren på E46? jeps..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå