mtp Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 har en 03 mod 3-serie og er litt usikker på om jeg har antiskrens i tillegg til antispinn. har en knapp som heter ASC og da lurer jeg på hvordan jeg eventuelt kan skru både antispinn og antiskrens helt av.
Madde Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Har du kun en knapp hvor det står ASC har du kun antispinn vil jeg tro.
Madde Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Har du en knapp til som heter ESP (DSC hos BMW) så har du begge deler.. Men har du kun en knapp som heter ASC har du nok kun antispinn
mtp Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 takker for svar hentet bilen for noen timer siden og har ikke testet så mye enda
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Du har aldri to knapper i BMW, en ASC og en DSC. ASC kom i to versjoner, ASC og ASC+t. Sistnevnte er med skrens også. (Før motorgenerasjonsbytte i E46 09\00) DSC er siste gen stabilitskontroll som kom i E46 og E39. Dette er blitt overtatt av DTC i nyere BMW. (etter 09\00) PS: Noen E36 328 f.eks kunne få DSC som ekstrautstyr. Måten du kan sjekke ut dette er vel delenr på enheten din, i utstyrsliste, eller ved å faktisk prøve å skli. Begge biler som har ASC og ASC+t vil kun ha ASC på knappen. Min bil kom med ASC+t og sto ASC på knappen, kompis sin 320 hadde kun ASC, og samme knapp
mtp Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 okei men hvordan får jeg slått av alt av antiskrens og antispinn da?
Fliid Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Hold knappen inne i 3 sekunder. Har du ikke antiskrens og holder den 3 sekunder, så hender det systemet "klikker" . Trykk da på knappen noen ganger , hold inne og om hverandre. Kommer seg etterhvert.
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Er ikke alle biler som andre lamper enn traction control lampa vil lyse.
mtp Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 hadde antiskrens og var bare å holde inne knappen en liten stund så kom det opp en til lampe ja
Madde Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hold knappen inne i 3 sekunder.Har du ikke antiskrens og holder den 3 sekunder, så hender det systemet "klikker" . Trykk da på knappen noen ganger , hold inne og om hverandre. Kommer seg etterhvert. Klikke systemet? :S Ikkje braa
SweetBMW Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hold knappen inne i 3 sekunder.Har du ikke antiskrens og holder den 3 sekunder, så hender det systemet "klikker" . Trykk da på knappen noen ganger , hold inne og om hverandre. Kommer seg etterhvert. Klikke systemet? :S Ikkje braa For å rette litt, hvis du trykker inne knappen lenger enn 15 sekunder, så klikker den ikke. det er en inntenkt funksjonen i abs modulen som gjør at du ikke får slått det på igjen før du har startet bilen på nytt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå