SigurdE36 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Monterte eibach 35/30 fjærer på original demperne i fjor, på e36'n. Burde ha byttet dempere også i samme slengen, siden de nå har begynt å lekke. Så tenkte nå å bytte ut alle fire med nye. Så lurer derfor på kvalitetsforskjellen på dempere. Ser man får supersport dempere for 2000kr, bilstein b8 for nermere 7000kr og bilstein b4 for 4000kr (samme som original demper?). Kommer jeg til å merke stor forskjell på kjøreegenskapene fra demper til demper, når en har kvalitetsfjærer? mvh Sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hadde jeg hatt råd ville jeg gått for Bilstein B8 om jeg var deg. Har selv hatt disse og det er uten tvil de beste demperene jeg noengang har kjørt med. Perfekt kompromiss mellom sport og komfort i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Eg har bilsteindempere på eine bilen min. (ikkje bmw) Desse var på når eg kjøpte bilen og eg er meget fornøyd med dei! Bilen er ganske stiv, men har fortsatt bra veggrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Koni. De lever vel på navnet, men kjempe dempere om man kjøper med justering for trykk i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Du får jo det du betaler for! ikke noen tvil om det, B4 bilstein kan du ikke bruke med senk da det er en org. spec demper med gass. B8 demperen som nevnt tidligere er det beste alternativet! god kombo på komfort og sport. Bilen blir heller ikke stumpete, men vil føles mer tight! Husk at du har 15% på bmwccn medlemsskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå