Pedi Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Skjønner. Har i alle fall denne "boksen" Hva er så denne "Dong"-en for noe? Det er den "alarmen" som gir varslingslyd. En svart liten boks (med "høyttaler-utsparinger"), montert i samme holder som ECU til OBC. Har du liggende ekstra tempsensor? Min har periodisk feil, og jeg skulle gjerne ha byttet den...
Riberto Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Skjønner. Har i alle fall denne "boksen" Hva er så denne "Dong"-en for noe? Det er den "alarmen" som gir varslingslyd. En svart liten boks (med "høyttaler-utsparinger"), montert i samme holder som ECU til OBC. Har du liggende ekstra tempsensor? Min har periodisk feil, og jeg skulle gjerne ha byttet den... Ok, har den og da ja. Har bare en, men den er for så vidt til overs hvis ingen andre trenger den Har jo på 745'n så... Vet dog ikke om den fungerer, har ikke prøvd den...
Pedi Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Hvis du kan selge den, så vil jeg gjerne kjøpe
Riberto Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Hvis du kan selge den, så vil jeg gjerne kjøpe Ja, skal få kjøpe den om ikke noen vil ha den med kjørecomputeren 1000.- Notert!
Riberto Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Til alle sammen; vet ikke om lyset i den fungerer, da jeg aldri monterte den i E28'n før jeg solgte den. Skal derfor testmontere den i 745'n før jeg selger den, så vi vet det i alle fall Mvh Robert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå