SSM Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Har egentlig bare vært borti problemet på s38 som innsuget ble sveiset om på, brant ventiler på ganske kort tid.. Så rett og slett ikke ut! Det er nok mange måter å sveise om på, man må jo tenke litt når man gjør det selvsakt. Men det er ikke noe problem, jeg har i hvert fall ikke hatt noe problemer med det.
Christer Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 De jeg har sett har bare laget en liten lomme i innsuget og den er så liten at det ikke har noe betydning
Dirty Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Ble ei lita økt på verkstedet idag Nye foringer og vips så hva den kjørbar ikke mye igjen av donoren Egentlig klar for lakk nå Stakkar må få satt den sammen igjen snart
NBCustom Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Blir bra dette, godt jobba:) Du har fått den ned på hjula, men jekken står vel under? heheh..
Mikael-B Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 daaamn, stramma foringene når bærearmene var helt ute eller ?
Dirty Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Hva mener du ? har bare satt de sammen for hånd
Dirty Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Bestilte disse felgene nå Må kanskje kjøpe coilovers også
Dirty Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Nå skal bilen på lakk så blir det eu godkjenning Blir en tøff farge tror jeg så rive den i filler og sette i s50 hehe
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Ikke sveis om innsuget, bruk hydraulisk bkf fra e28, så slipper du å brenne ventiler på nr 5 og 6. Og det er en teori du har laget oppi hodet ditt? Om man sveiser om innsuget for orginal E30 BKF så kan jeg forstå problemet, men med f.eks Golf 1 så blir det inne noe serlig trangt på nr 6. Og i hvert fall ikke på nr 5! E28 BKF bygger langt ut, og man får da problemer med belgen som er til innsuget. E24 BKF den bygger et par cm mindre i lengden enn E28. Man kan også bruke en master pumpe fra gammel Audi 90 som er lik E30 pumpa bare den er mye kortere. Ellers så kan du bruke Ix BKF og kjøpe carbon boks fra tyskland som er designet for bruk i E30 med Ix bkf. Koster rundt 8000 ink frakt tror jeg det var. Har egentlig bare vært borti problemet på s38 som innsuget ble sveiset om på, brant ventiler på ganske kort tid.. Så rett og slett ikke ut! Innsuget på min s38 ble sveist om for å passe med original bremsekraftforsterker. jeg kjørte med det lenge uten at det brant noe som helst av ventiler! Er ingen problem det, hvis man tenker littegranne over hva man gjør;)
Dirty Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 E34 m5 BKF, kan dette brukes istendenfor Golf 1 og 2002
325ti Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Er fremskjermene bra på den donoren din? trenger sårt en venstre forann.
Dirty Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Hei har solgt bilen nå desverre, bulka skjemer uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå