Dirty Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hei driver nå i disse dager å bygger opp en ny e30, ikke helt sikker på hva skal bruke denne til men Bilen er nå en 1986 preface, med pumpe i tanken, spesielt ? uansett, denne er så strøken for rust at det ser ut som den har kommet rett fra samlebåndet. Kjøpte bilen helt ribba, så blir satt sammen nå i disse dager, driver å sanker deler over hele landet Har handlet inn litt småting, hentet bilen på lørdag men har jo montert halve bilen allerede Mtech 1 front skjørt og hekk mørke baklykter Mtech Stoler Alle bremserør Indre og ytre endeledd powerflex Når jeg hentet bilen ja da var vi igang elnette begynner å komme seg http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8751_n.jpg trangt om plassen, må nesten få rydda litt som sakt aldri vært sveiset i 100% strøken Teppe så jo også helt nytt ut Dårlig bilde, men gulvteppet er veldig strøkent Fått montert fronten, blir nye mørke hella så fort bilen er mer komplett Fått på plass dashbordet Mtech 1 skjørt som jeg har montert feil feil prøvemontering, trenger en skikkelig runde med pussepapiret den fangeren der Fått opp taktrekket og ikke minst, Motoren som skal i bmw e36 M3 GT 3.0l Rimelig trangt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Såg ut som et kjempe utgangsponkt:-) stå på godt dar e flere flotte prosjekt på sørlande:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Såg ut som et kjempe utgangsponkt:-) stå på godt dar e flere flotte prosjekt på sørlande:-) Jo takk, ja er vitkig med noen prosjekter Har disse også, så nok å henge fingrene i Hehe BMW E30 M3 Turbo viewtopic.php?f=11&t=186576 Dirty's E30Turbo banebil viewtopic.php?f=11&t=197060 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Denne så bra ut ja:) Har muligens et sett startec lykter tilsalgs etterhvert om du er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Tøft, kommer til å flytte bra på seg med den motoren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 ser ut som du har vert heldig med tanke på rust ja!! dette kommer til å bli gromt når den er ferdig!! er bare å stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Med tempoet til kim så tenker jeg vi er ute å sladder om en uke eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takker ble en liten økt idag Legger opp elnettet huff huff http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5744_n.jpg var å hentet ende lister dørtrekk solskjermer osv idag må trekke om litt, men burde gå greit taket ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Fikk du liv i noe mer etter jeg gikk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ja lys,blinklysframme\nødblink\varme i ruta bytta elnett med det med alle de releene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 318 eller? Likna veldig på en jeg har hatt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 318 eller? Likna veldig på en jeg har hatt før er 318 ja står vel enda på deg da tror ikke gamle eier leverte salgsmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hm... Trur ikke den har vært regfa på meg.. Solgte den videre med en gang... Sto s14 i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 sikker på det er denne da? Denne tviler jeg på har vært skrudd på, er som ny overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Råskinn! Følger med Savner skikkelig å ha E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå