cesandberg Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Mener å huske at det skal være en lengre reportasje om denne bilen i BMW car club sitt medlemsblad fra sent 80 - tidlig 90 tallet, med intervju der Ugland redegjør for bilens historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Interessant det dere skriver her. Hadde vært morsomt å fått sett bilder av den fra tidligere tider, samt funnet tak i den reportasjen Lars-Nord: Da stemmer det altså at bilen er bygget om av Alpina, etter at den var solgt ny fra BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg ble nå fortalt at den var bygget om på alpina. Stemmer dårlig med skiltet som sitter inni, men det er jo ikke sikkert at alpina ville gi den noe nummer. Og ikke vet jeg om de hadde det på de tidligere modellene av feks 02. Jeg ville nå satt inn noe annet enn ett E30 merke i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Sikkert montert i etterkant det Alpinamerket ja. Er vel kun de utgavene Alpina plukket rett fra samlebånd som fikk eget Alpinanr. ettersom jeg har forstått. Får prøve å spore opp et BMWCCN medlemsblad med denne reportasjen da for moro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Gjør det. Lag en tråd på bmwccn.no og se om det er noen som har den reportasjen. Og en her på foruet også. Kanskje lettere å få treff her hvor det er litt folk Eller ett tips til bmwccn er jo at de legger ut alle gamle blader som pdf på siden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Bilen har fått ny eier og kommer til og bli tatt godt vare på Flere bilder her på side 6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå