TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Skal skifte tannstang på bilen, 97'mod E39. Ringte til bil1din, for å høre om de hadde noe brukt liggende. Han jeg snakket med mente det var to typer tannstang til E39. Noen som har peiling på dette?
Henrik K Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Er vel med og uten servotronic han mener. Sjekk utstyrslista på bilen din så finner du svaret.
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Har ikke utstyrtslista... Er det en annen måte å finne ut av det?
Fliid Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Jekk opp bilen og se på toppen av tannstangen, der rattstamn går inn. Er det en føler (elektrisk kontakt ) tilsuttet denne, så har du servotronic, hvis ikke, så har du god gammeldags tannstang
Gravstein Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ser du har en 97 520i, kan si ganske sikkert att du har vanlig tannstang
LarsBMW Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Hvorfor det da? Min 97 520 har servotronic.
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Jekk opp bilen og se på toppen av tannstangen, der rattstamn går inn. Er det en føler (elektrisk kontakt ) tilsuttet denne, så har du servotronic, hvis ikke, så har du god gammeldags tannstang Er denne stor/liten? Lett å se eller? For har tatt en titt men er vanskelig når man ikke vet hva man leter etter, og det ikke er sikkert at det man ser etter er der en gang
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 noen som klarer å evt se noe ut i fra disse bildene?
Mikael-B Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Du har jo ikke bilder fra der rattstammen går inn til tannstanga, så er umulig å se..
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Viser dette noe mer eller?
enverl Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Ut ifra bildene har du ikke servotronic. Men du merker om du har det altså, på min forrige e39 så kunne jeg styre med lillefingeren på trange parkeringsplasser. Og det gikk som om det ikke var motstand.
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Ut ifra bildene har du ikke servotronic. Men du merker om du har det altså, på min forrige e39 så kunne jeg styre med lillefingeren på trange parkeringsplasser. Og det gikk som om det ikke var motstand. Takk for betryggende ord, for har bestilt tannstang uten servotronic allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå