haybimmsen Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 hei har en e46 som fusker. har bytta lambda uten hell. har skiftet innsugsbelgen fordi den var lekk. ble noe bedre men fortsatt så fjusker den.Når en ligger i for eks 5 gir i 80, men må gi på litt for å kompensere for oppoverbakke ligger den å "hopper" på turtallet (lavt turtall) å dør vekk. da må e trykke godt ned gasspedalen for å tvinge giring, for å så gå med med høyere turtall . denne har automat.
-Roger- Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Lmm er noe som ryker en del på disse motorene! Kan være den! Sikkert andre som vêt det sikkert, men jeg tror kanskje du må nullstille feilkode for lmm etter du har byttet for at den nye skal fungere...
haybimmsen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Lmm er noe som ryker en del på disse motorene! Kan være den! Sikkert andre som vêt det sikkert, men jeg tror kanskje du må nullstille feilkode for lmm etter du har byttet for at den nye skal fungere... takker, har diagnose maskin, kan vell fikses med den?
gullsakar Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 lmm sjekker du med dra den ut med motor igang.. gjør den et hopp i turtall så fungerer den.. ingen reaksjon kan den være defekt.. meg fortalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå