Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E-46 M3 som jeg bruker kun om sommeren, er i å for seg en samle bil som er meget spesiell, tror dere at det kan være lurt å behandle bilen med feks tectyl?

Skrevet
Jeg ville heller ikke tectylert en bil som har gått på veien uten å VIRKELIG rengjøre under først.

Hvis man gjør det på et seriøst sted så blir bilen dampvasket under osv., så tror ikke det er det man trenger å bekymre seg for.

Men tilbake til trådstarter; som sagt før så ser jeg ikke hensikten med en bil som bare brukes om sommeren. Da er det mye bedre å ha den slik som den er nå.

Skrevet

Kan jo uansett vurdere hulromsbeskyttelse (inni kanaler dører etc) det er utsatte steder for fukt også uten salt). kampen antirust gjør dette tror jeg evnt i tillegg til understellsbeh. Disse tyske bilene kommer vel med no cheap crap under fra fabrikken, jeg ville gjort det som en gardering jeg da. Gjør ikke noen ting værre i allefall, koster litt da..

Skrevet
Jeg ville heller ikke tectylert en bil som har gått på veien uten å VIRKELIG rengjøre under først.

Hvis man gjør det på et seriøst sted så blir bilen dampvasket under osv., så tror ikke det er det man trenger å bekymre seg for.

Nei, da har man jo oppfylt premisset...

Tenkte mer på de som gjør dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...