Knix Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Hei. Nå har det kommet til den tiden at jeg har lyst til å selge min 323 touring til fordel for en ny 1serie. Har ikke noen bilder med skal komme inn når jeg får tid. Litt om bilen: Årsmodell: 1998 Farge: Boston grønn Interiør: Beige skinn. Motor: 2.5 liters bensin, 170 hester, 5 trinns manuell. Følger med 2sett felg/dekk. Vinter(pigg)/sommer(17" lavprofil) Bilen er utrolig god å kjøre, da den er fabrikksenket og dermed litt stivere enn normalt. Stor plass innvendig med nedfellbare seter og plass til ski i skipose gjennom midterste sete. Kjente feil: Det har blitt en del rust på bilen, spesielt nederst på dørene. Har fikset dette på den ene siden, men har nå ikke mer tid til å stå å skru. Bilen blir derfor solgt billigere. Bilen trenger også en firehjulskontroll. Rattet peker ikke 100% rett fram. Smal sak å fikse. Ellers går bilen som et uvær iforhold til tilsvarende bil med 1.8liters motor. Mye krefter som kommer ut på dekkene. Holder til i Oslo. Pris: 35 000,- Bare å ta kontakt hvis det er noe! Som sagt så blir bilder lagt ut ila uken. MVH Jørgen Gamre 47386750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 hva står c'en for på en touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasse1 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Virker som en fin bil du har her, men hadde vært fint om du kunne sendt noen bilder, når du får dem, til mobil: 90237545 eller epost: hans.grinilia@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knix Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei dere! Hatt ferie en liten stund nå, men er tilbake nå. Satser på å få lagt ut noen bilder ila dagen evnt i morgen. Til Anders92: så aner jeg ikke kan hende dette er noe den forrige eieren bare sa for at bilen skulle være litt mer interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 "C" står for coupe, så riktig nok ville det sett spennende ut med touring-coupe! Men jeg skal ikke kødde til tråden! Få ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå