thord Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Tenker litt å importere nybil, den nye 3-serien nærmere bestemt, er det mye å spare på slikt? Evt noen som vet av seriøse aktørerer innenfor det område? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Vil anbefale noen Google søk og mange timer lesing. Skal noen gjøre det for deg tviler jeg på at du sparer stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Anbefaler deg å gå inn på Mobile24.no, finn den bilen du ønsker, og ring importhjelpen på siden dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Jeg har alltid sett for meg at man taper i lengden ettersom garantien på bilen ikke gjelder her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Kjøp heller en bil som er importert av BMW Norge, for da gjelder garantien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Står noe om garanti på mobile24 siden også, at du henter bilen ferdig registrert med inntil 5 år garanti / 150.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Sjekket med et firma i Danmark som eksporterer nye biler. Det var noe å spare, men jeg valgte sikkerheten og bestilte i august 2010 ny 5-er hos lokal forhandler. Var kanskje snakk om i underkant av 20-25.000 etter at norsk forhandler ga noe rabatt. Det finnes også firmaer i Norge (og Sverige) som gjør denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Okei, takk for mange fine svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå